fredag, november 07, 2008

Sy-helg

I dag skal jeg sy premiene som jeg loddet ut rett før jeg dro på ferie. Siden sy rommet mitt er i kjelleren trenger jeg mere lys når jeg syr. Jeg har fått låne en ott-lite som jeg skal prøve i helgen. Den skal gi dagslys, så det er jeg skikkelig spent på.
Celine synes det var stas når jeg skulle ta bilder av lampa og ville mye heller se på lampa enn på lekene sine.

Husbonden skal på kino 007 i kveld, så får kose meg med sy maskinen, danse-tv og nytt på nytt alene.

Ha en fin kveld.


6 comments:

Hilde sa...

Kos deg masse! God helg!

Klaffen sa...

Tenker du får det fint jeg. Med snuppa di, sy maskin og tv titting! Her bøtter det ned, haglbyger! Blir hvitt, og det er så KOSELIG! God helg til deg og dine:0 Klem fra hun som sendte pakke i dag

Anonym sa...

Dette blir nok bra skal du se! Viktig med godt lys når man syr.
Ha en fin kveld som gressenke ved symaskinen og et halvt øye på TV hi hi...
Klemmer

Ida sa...

Så nydelig jakken til Celine er i innlegget under !! Forstår godt at du bare MÅTTE ha den ;-)

Litt deilig med "alenekvelder", har det samme her i kveld. Så når mini er lagt - så skal jeg ta frem symaskinen med god samvittighet :-)

Ha en fiiin fredagskosekveld!

Klem fra Ida

Liza i pepparkakshuset sa...

Bra lyse är a och o när man syr tycker jag :) Min dotter gillar också lampor mer än sina leksaker.

jättefin jacka till Celine, finns den att köpa i Sverige tror du?

Ha en mysig helg, här firar vi fars dag på söndag
Kram Liza

Min Still By Maia sa...

Gratulerer som vinner! Jeg stemte på deg. Veldig fin blogg du har. God helg :)