torsdag, november 26, 2009

De vakreste julekulene fra Kid

I dag var jeg en liiiiten tur innom Kid Interiør. (Slapp av Mor i Nord, det går nok helt fint selv om jeg er ny-operert ) Der fant jeg i alle fall de nyyyydeligste julekulene- eller rettere sagt- det som ble de nydeligste julekulene. De selger 4 pakning med julekuler i gips(?), som skal males selv. (40kroner)

Jeg ga Celine fingermalingen og hun pyntet raskt fire kuler. Delvis med fingrene og delvis med penselen som fulgte med. I mine øyne er det de fineste kulene jeg har sett.

Ellers kommer det norn helgetips fra meg:
Søndag er det åpen gård med juletrelystennig på Nordre Lindeberg og fakkeltog på Nesøya klokken 16 (tror jeg). Julemarked på Bærumsverk. I tillegg så jeg at Asker Hudsflidslag har husflidsmesse hele helgen. Jeg har tenkt meg innom alt. Husbonden skal på julebord i Narvik i morgen, mens Celine og jeg skal ha besøk :)

Christine
Posted by Picasa

17 comments:

Anette Willemine sa...

Nommen, de ble jo kjempesøte! I foreldres øyne finnes det ikke noe så flott som barnas kunstverk. Og godt er det. Jeg er veldig glad i alt som barna mine har laget opp igjennom årene.
Ønsker deg en deilig kveld!
Klem fra Anette Willemine

Tyri-jenta sa...

Sååå fine!!
Det er helt klart de vakreste kulene som lages av våre søte små engler:)

Ocean showroom sa...

Såklart de är de finaste du har!! jag fick ett armband som Wilma gjort på barnehagen igår och det fick en hjärteplats på en gång! :-) Ha en fin kväll! Kram alexandra

Lycheli sa...

Nydelig, nydelig! Og så glad og stolt over å få pynte opp da! Herlig liten jente :)

Håper formen er bra!!

Nå ble jeg inspirert til å kjøpe noen julekuler til årets juleverksted - blir nok stor stas for liten og stor :)

Klem Lycheli

Anonym sa...

MOR I NORD:

VIL HA FERDIG MALTE KULER NED TIL GC !!
Fineste jeg har sett på lenge lenge- kan alle barna male 1 hver til jul ? Nå MÅ du ligge ned å ta det med ro, ikke mere sykdom nå .
Varm klem fra mor i nord til Celine min og dere 2.

Monja Therese sa...

Først, så godt å høre at du er på beina igjen:) SÅ,så vakre julekuler, og selvfølgelig de er de peneste, når de er laget av Celine:) Jeg som lovet meg selv og aldri ha dorullnisser på jueltreet, hehe;)må nok fint bite meg i de ordene...alt som barna lager er vakkert....trenger ikke være riktig fargekombinasjon eller noe da....ting lagd av barn, er ting lagd med kjærlighet, da blir det pent uanset:)ha en flott helg, med besøk:)klemmer fra Monja

det hvite hjerte sa...

Herlige lille
Celine med maleforkle
& sitt glade vesen...!
Skjønner godt at du syntes
disse julekulene er de fineste
i verden...
Jeg husker som om det var i går
den første julaften etter at Ludvig som nå er 13 år hadde
laget sine første julegaver i barnehagen til mamma pappa & besteforeldre, jeg gråt og gråt,
og var så stolt og glad da vi pakket opp de gavene,
herlige minner som har fått
en stor plass i hjertet mitt...!
så gøy med julebord for Preben i den nye jobben i Narvik :) Takk for juletips i helgen, vi selv blir rimelig travle med julelunsj på Grefsenkollen Restaurant med familie og julemiddag hos mormor men til Bærums Verk skal vi en lørdag eller søndag før jul...!
herlig tradisjon :)
Godt å høre at du har blitt frisk igjen, ha det så fint, Christine, klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Herlig - takk for tipset!! :-D

Arneberg sa...

Uten tvil de flotteste kulene en mor kan pynte med ;-D Fortsatt god bedring!Hilsen fra Mona

Barbros lille atelier sa...

Så koselige! Ingenting er vel som hjemmelaget julepynt!

Ha en fortsatt god bedring!

Klem

Hege K sa...

Så utrolig fint bilde av Celine!! :)

Lottas Himmelrom sa...

Åh..De var jammen fine og de:) Laget med kjærlighet:) Og mange fine farger:) Klem fra Lotta og ønske om god bedring

Lykkelita sa...

Klemmer og masse kos til deg, vennen! Går det bra? Jeg har nesten ikke vært innom dataen i det siste og hadde ikke fått med meg at du har drevet som svingdørspasient et par dager... Herlig å se at det går bra hvertfall - kreativiteten blomstrer hos minstemor også! Livet er vel herlig da:)
Som sagt, stor klem og fortsatt god bedring!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Så herlig jente du har:) Også så flink hun er da.

Idun.. sa...

Kjempefine!! Det er noe eget med det de lager selv ;)
I fjor pyntet poden julekuler som besteforeldrene fikk i julegave og jeg angret på at han ikke laget til meg også *hihi* Vi kjøpte glasskuler på Panduro i klart glass, rødt glass og hvitt glass og pynten bestod ev perlemor/elfenben porselnsmaling, rød porselensmaling og en slik gullsak til porselendekorering, samt glitter... *sukk* Tok jeg bilder mon tro?

Ønsker en fin adventshelg til deg og dine! *klem idun*

Inger-Lise sa...

Så fine de var, og så stolt hun sikkert blir når du pynter med de! :-) Her er storebror hus-kunstneren, og han er veldig fornøyd når vi henger opp det han har laget.
De kulene tror jeg vi skal se etter også, fine besteforeldre julegaver! ;)
Takk for tips om aktiviteter i helgen, det hadde vært koselig å få med seg noe av det! Ønsker dere en flott adventshelg. klem

Kathrine sa...

oi... kjempefine !!
Lurer på om ikke Vincent Leon skal få prøve seg på å lage sånne ... :))

...legger deg til hos meg jeg, jeg er jo innom og titter stadig... ;)