torsdag, mai 05, 2011

Utesesong i gang (litt)

Vi har en helt super uteplass her i det "nye" huset vårt. Vi har endel av terrassen under tak og endel som er under åpen himmel. Den gamle utegruppen fra Nesøya står nå ute i solen (i den grad vi har sol), mens jeg har kjøpt en ny gruppe som skal stå under tak.

Puter er ikke "bare bare" å finne her i Narvik, men i ettermiddag var jeg innom Skeidar og fant disse.


Så har jeg kjøpt to flasker impregnering, som jeg håper vi beskytte litt not det forbaska malmstøvet som er i denne byen her.


Stort bord som hører til gruppen. Hadde ikke tid til å sette opp alle stolene før jeg måtte knipse bilde.


Vi gjør oss klar til en Slettjord helg og krysser fingrene for knallvær. I dag var vi på ultralyd, men fordi babyen lå å hvilte seg og ikke var hypp på å vise seg frem så vet vi ikke om det er en gutt eller ei jente. Heldigvis fikk ultralyd-damen  tatt de fleste mål åv babyen, og han /hun virket frisk og fin, og det er jo det viktigste.  Ny ultralyd på tirsdag, sa kanskje vi har bedre lykke med å se hvem det er  da....

Christine

7 comments:

Tjooho! sa...

Bedre lykke på tirsdagen da! :) Sees på mandag. :)

Anonym sa...

Weeee! Så spennende med ultralyd! Og godt at det tydeligvis sto bra til med den lille...! Vi kommer på besøk i mai, selv om dato ikke er satt.. Klem Marthe

Hilde♥ sa...

Så fint det blir ute hos dere.
Håper du får se hva det er på tirsdag da. Lykke til.
Ha en flott helg.
Klem Hilde

Villa Creme sa...

Spis en banan 30 minutter før ultralyd, da blir det liv og rør inni magen! Har fungert på alle jeg har tipset ;)

Anonym sa...

Så fine puter.Spennende med den lille dere venter :))

Anonym sa...

Et tips før neste ultralyd: Drikk sukkerholdig brus en halvtimes tid før du skal inn på kontroll. Det øker sjansen for at babyen blir aktiv i magen(pga sukkeret) Har fungert for meg to ganger....

Anonym sa...

Flotte puter og møbler ...!

Spennende med ultralyd, håper dere får vite hva det er som det kan sess neste gang, om dere ønsker det inderlig da, vi visste med
begge våre hvilket kjønn det ble
og vi har en av hver ... ♥
men enig med du, det eneste som betyr noe er at babyen er frisk og har det godt i mors mage ... ♥

Nydelig hyllest til din far,
flott mann som sin datter,
ha en fin helg på Slettjord ...!

klem til deg