tirsdag, juli 17, 2012

Den lille prinsessen

Da vi var i København for noen uker siden besøkte vi slottet. I slottsbutikken solgte de en nyopptrykt kopi av en bok med klippedukke. (sånn der man bretter klær rundt en pappdukke) Jeg kjøpte heftet for under 100 kroner og vips så hadde jeg tre store bilder som skal på Isabellas rom. Dukken er faktisk Dronning Margrethe som barn. Skal si hun hadde nydelige kjoler da hun var liten.
Ellers kan jeg fortelle at vi har fått vaskemaskin til gården. Hell og lykke. Baby og ingen vaskemaskin har ikke vært noe god kombo!
Klem fra
christine

Ps: jeg får ikke godkjent kommentarer fra hytta, men det skal jeg få orden på snart!

4 comments:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så stilig...
Ha en fin ettermiddag
klem

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig fin ei klippedukke og så stilig at det var dronningen selv;)
Kjekt med vaskemaskin når man har små barn ja:)
Fin dag til deg!

stallnilsen sa...

Ja, sonne pappdukker lekte vi med da æ var lita, husker æ syns det var så artig og brette på nye fine klær hele tia :)
Det må være deilig og endelig få vaskemaskin der.

Fie bilder, kos dæ videre på slettjord, håper bare sola og varmen kan komme hit snart.

Hilsen Lisbeth ;)

Anonym sa...

Hei!

Det er første gang jeg har tenkt at klesbask til tørk faktisk var et vakkert skue!

Nydelig papirdukke sett, minner fra barndommen kommer frem <3

Ha en fin kveld!

ACklem