torsdag, november 29, 2012

Nybilen

For en tid siden skrev jeg på bloggen at jeg skulle ta bilde av den nye bilen min og legge ut på bloggen. I den forbindelse fikk jeg flere kommentarer som jeg liker å kalle rottekommentarer. Jeg får det ganske ofte egentlig, men jeg sletter de og tenker ikke mere over det. I dette tilfellet gadd jeg aldri å legge ut bilde, men i nå har jeg ombestemt meg. Ingen stopper meg fra å skrive det jeg vil.
Jeg er stolt av bilen min. Superkul og elektrisk! Snill med miljøet og en racerbil på veien! Det er en TESLA. Tusen takk for ar jeg får kjøre den Beste Jens.
Christine

27 comments:

Engelsrud gaard sa...

Hei
Hvorfor skulle du ikke kunne legge ut bilde av det du vil? Det er din blogg! Gratulerer med ny bil!!! Har vel lest bloggen din en del år nå, men tror dette er første gangen jeg legger igjen en kommentar.. hihi.. Fant ut at jeg må bli flinkere til å kommentere hos de bloggene jeg besøker, så da begynner jeg med deg :) Følger deg også på instagram, morsomt å følge med på små hverdagsglimt! :)

Hege sa...

Hei!
Å så kul! Nydelig farge!
Den kler deg!
Sånn vil jeg ha å... :-)

Nei vær tro mot deg selv, ikke bruk energi på "rottiser". "Rottiser" er med i alle årstider, de må vekk, eller plasseres der de hører hjemme!

Kjør forsiktig!

Hege

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Tøff bil og flott jente...
God kjøring videre :-)

Juleklem fra Hanna

Anonym sa...

Utrolig kul bil! Får jeg prøvekjøre når jeg er i Narvik? Ikke bry deg med "eder og galle" - folk flest leser bloggen din fordi de liker det de leser og ser, inklusive meg! Stå på Christine, det er DIN blogg!
Klem fra Marthe fru Lind!

Divamamma sa...

Wow, den var så tøff da ;-)

Anonym sa...

Hei, hva er galt med den da... Superfin og tøff!

Anonym sa...

Dritkul.Kjør den med stolthet.Aldri sett ein slik elektrisk bil før.

Anonym sa...

Hei !

Knalltøff bil :-)
Herlig at du legger ut bilde og viser at damer også kan kjøre kult !! Jeg har en Audi TT :-))))Ha en super dag !!

Hilsen Trønderdame

Frida sa...

Hei!
Superkul jobbbil:-) det er alltid noen som er misunnelige og slikt blir det rottekommentarer av;-) ingenting å bry seg med, man har jo lov å skrive det man vil, i allefall nesten da;-)

Flott blogg forresten!

klmen

Anonym sa...

Gult er kult !!!

Anonym sa...

Å hei, den var råkul!! :)
Me like!!

Anonym sa...

Nydelig bil, har gledet meg til å se bilde av den:0)
Bra at du hever deg over misunnelsen som hersker i Narvik.
Du er en flott og flink jente som byr mye på deg selv.

Anonym sa...

Sjiiiit-stili :) :)

Anonym sa...

Det er misunnelige mennesker overalt. Det er de bare fordi de synes du er bedre enn dem og det er du jo!

Anonym sa...

Hei søteste Christine!

Ikke bry deg om de slemme kommentarene, de tok knekken på meg og min blogg, stå på vi vil virkelig ha den supre bloggen din <3

Wow for en bil, ikke helt hva jeg hadde tenkt meg og ikke veldig hvitstil, men RÅKUL var den!

Er det BesteJens som driver firmaet du har starte hos?

Ha en fin førjulskveld, glad i deg!

ACklem

<3

Anonym sa...

Hei flotte du !
Grattis med flott og miljøvennlig bil! Heldig du er :-)
Synes det er flott at du rett og slett skriver og sier i fra at du hever deg over rottene og deres oppgulp!! Har man ikke noe positivt å si; så skal man holde kjeft.
Du er flott og gir av deg selv. Fortsett med det!
Klem fra Elise (fast leser)

Anonym sa...

hva jobber du med egentlig ? for sånn jobb vil jeg ååå ha :P

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg er assistent/ sekretær/ altmuligdame og høyre hand på Øyeklinikken i Narvik og ja- øyelegen er Beste Jens!

Anonym sa...

Tøff bil!

Missunnelige folk fins over alt,-skjit i dæm! ;)

klæm Marte R

Anonym sa...

Kuuul! Rotter hører hjemme i kloakken, tenk at folk bruker tid på å trakassere andre?! Klem fra meg,- "du och jag Alfred"

Anonym sa...

Hei Christine -
Jeg har lest bloggen din i mange år, og liker veldig mye av det jeg leser. Men jeg kan faktisk skjønne at det er noen som reagerer på pengebruk, jeg gjør det selv også av og til. Det er utrolig mye fokus på "jeg kjøpte ditt eller datt", "vi har skaffet oss", "har vært på" osv. Og det er jo aldri billige ting! Det er spa og ting og reiser og klær, og det virker som om det er viktig for deg. Tror du er så mye mer enn det!

Anonym sa...

Din blogg var den første jeg begynte å lese for mange år siden. Du åpnet øynene mine for bloggverdenen! Har lest alle innleggene dine og du er fortsatt en av mine favoritter!

Anonym sa...

tror det er den kuleste eletriske bilen jeg har sett! Du er heldig!
Ikke bry deg om de som slenger stygge kommentarer. De sliter nok veldig med seg selv ;)

Ha en strålende helg og en god førjulstid :)

Maiken sa...

Sweet ride!!!

Anonym sa...

Tøff bil og att på til ein el bil. Kan det bli bedre??;)

Anonym sa...

Wow, stilig bil! min sønn hadde vært overlykkelig hvis jeg hadde skaffet meg en sånn :)
Skit i rottene, det er alltid noen som må tråkke på andre for å prøve å klatre opp selv. De er for dumme til å skjønne at de bare synker enda lengre ned!

Anonym sa...

Super bil til super jente!!!

Klem fra Caroline