onsdag, juni 12, 2013

Produkttesting: Tine Ekte Iste

Innimellom er jeg skikkelig heldig- og det har jeg vært nå. Tine har bedt meg prøve drikke deres
Ekte Iste og det har jeg gjort.


Det passet veeeeldig godt med Tine Ekte Iste i dag fordi været plutselig snudde fra litt grått og trist til superdeilig sommervær.

Både jeg, min husbond, Mor i Nord og Tante mimmi har testet Tine ekte Iste. Samtidig som meningene var delte- var vi enige om en ting: Det var veldig godt. Favoritten min og Tante Mimmi var Hvit Te Bringebær mens  husbonden og Mor i Nord likte best Sort Te Fersken.


Deeeeeeilig


Testing pågår- skriving og smatting.


Vet du at:
Tine Ekte Iste er ikke fremstilt av konsentrat, men brygges på teblader og tappes direkte i flasken for å beholde den gode smaken. Den har også mindre tilsatt sukker- 20 kcal pr 100g.




Innleget er laget i sammarbeid med TINE, men jeg har vært fri til å si min mening.


10 comments:

Anonym sa...

Vi er flere her i huset som elsker iste så disse må prøves!

Hva har du i glasset, is & frukt?

Nydelig stemningsbilde fra stuen forøvrig, gleder meg til å se resten av bildene!

Ha en fin kveld, håper formen din er bedre!

Klem AC

Anonym sa...

Men det er jo så enkelt å lage selv...

hvitstil.com/Christine sa...

Is AC! Masse is! Jeg har is i all drikke. Elsker is.

Anonym sa...

Hva var de delte meningene da? 😄

hvitstil.com/Christine sa...

Hvem som likte hvilken smak aller best. Der var vi delt :)

Anonym sa...

er det ikke veldig søtt?

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg synes ikke det- den var veldig forfriskende te og bringebærsmsk i min favoritt

Anonym sa...

oki :-) klarer du å unngå å være usunn nå som du er gravid? :-)

Anonym sa...

Hei. Hvor er glassene dine fra?

ahmed sa...

Takket meget mulig, kan du besøke min ydmyke blogg

شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم