onsdag, oktober 16, 2013

Nycoplus- vinn en Mulberry Bayswater veske eller Ipad Mini med MarcJacobs cover og B&W hodetelefoner

Så sitter jeg her mitt på gulvet mellom dørblader, sagspon og karmer. Ikke lenge til vi kan si oss ferdig for nå. Det skal bli så deilig. Nedtellingen til babyankomst er begynt- og det er nå bare 10 uker til hun kommer. Skal si forberedelsene mellom baby 1 og baby 3 er forskjellige. Første gang hadde jeg ferdig oppreid seng, pakket sykehusbagen og full babygarderobe på dette tidspunktet- denne gangen har jeg ikke kjøpt en body engang. (enda)
Når jeg først er innepå baby tenkte jeg å dele med hva min jordmor fortalte meg da jeg tidlig i svangerskapet var inne til UL. Studier viste at om den gravide tar Omega3 kan det ha en positiv effekt på barnets intellektuelle utvikling. På nettsidene til Nycoplus kan man finne all slags informasjon om vitaminer. Selv har jeg spist folsyre tidligere i svangerskapet og Omega3 er det som gjelder nå.


Folsyre- før og 1.trimester /omega3 hele veien
Vil du vinne?
 Gå inn på denne linken her- og bli med i konkurransen. Premiene er fiiiine! I tillegg til ett års forbruk av vitaminer fra Nycomed.
Mulberry Bayswater- Love it

I pad-mini
Christine

Innlegget er i sammarbeid med Nycoplus- Omega3 og folsyre tok jeg før sammarbeidet kom til.

7 comments:

Anonym sa...

Den veska var fiiin :) klem line

Anonym sa...

Hei
Jeg krysser fingrene og håper å vinne veske


Trude, Oslo

Hans sa...

Hei, kjempefin blogg!

Til dere andre som leser bloggen: Er du over 20 år og har ønske om en dag å eie egen bolig? Eller har du allerede kjøpt hus til deg selv og familien?

Du vil være til stor hjelp om du har mulighet til å ta 5 minutter til å svare på denne spørreundersøkelsen:
https://www.surveymonkey.com/s/TQDZMDQ

Tusen takk :)

Lene Andorsen sa...

Heia:) fin blogg du har! Artig å følge med på en Narvik-blogg:) håper veldig på å vinne IPad mini eller mulberryveske:))
Hilsen Lene

Unknown sa...

Håper vesken blir min :D Blir spennende å høre navnet til jenta i magen! :)

Anonym sa...

Hei:)
Bra med dere? Savner blogginga di :)
God søndag!
Hilsen Øs(pøs)tlandet :)

Anonym sa...

Når trekker du vinner av acneskjerf?:D