lørdag, mai 19, 2007

Liten handletur og inspirasjon fra KARNA


Denne vasen og blomstene kjøpte mannen min til meg i dag.



Denne Lexington-puten passer PERFEKT til soverommet vårt.



Er blitt så inspirert av KARNA og hennes stil, så nå prøver jeg meg på en litt maritim kjeller. I kjellern har jeg ett stort rom som inneholder en gjesterom del, en systue del og en kontordel.



KARNA hadde rammet inn ett amrikansk flagg-det var utrolig lekkert! Etter inspirasjon fra henne fant jeg disse to kjøkkenhåndklene fra lexington som jeg tenkte jeg kunne lage noe maritimt av.



Denne furu rammen kjøpte jeg da jeg jobbet på bohus etter skoletid for leeeeenge siden. Den har stått i boden men nå skal den opp på veggen. Er i full gang med malekosten.



Denne kjøpte jeg på IKEA og skal også bli hvit og fin.



Etter å ha laget spaghetti saus satt jeg med mange hermetikk-bokser etter tomatene. Av dem er det nå blitt pennekopper som står i systuen min. Tror også jeg skal lage fiskeboller til uka, for da får jeg en til boks som jeg kan plante noe i.

7 comments:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken vacker vit rosenbukett och ljuvlig vas du fick av mannen din! Jättesnyggt!! Och så var också kuddarna fr Lexington, jätetfina!! Du har en ljuvlig blogg du med!! Mycket vackert att kika på, ha en bra söndag!! Mari.

Claudia sa...

Du har en vidunderlig blog! Jeg elsker hvit ogso! Jeg interesierer meg for interior og country style, men jeg liker ogso male og skrive.

Lavendel & Romantik sa...

Åhhh vilka fina rosor vita rosor är min favorit..Kram till dig /Majsan

Anonym sa...

Kommer nok til å bli fint dette, lykke til med prosjektene dine...gleder meg til å starte å dekorere litt, men det er et så forferdelig vær, at jeg ikke har fått malt ferdig enda...grrr...

Koselig at jeg kan være til inspirasjon!

Anonym sa...

Ja du har mange gode ideer.
Syns det var kjempelurt med de kjøkkenhåndklærne, og det skal bli spennende å se hvordan resultatet blir. Husk å ta bilder så vi får se!!
Er helt enig i at Karna er inspirerende, men det er lett å bli inspirert av dine hvite prosjekter også.. Lykke til!

hvitstil.com/Christine sa...

Tusen takk for så hyggelige kommentarer. Dere skulle bare vite hvor glad jeg blir. Klem

K sa...

Ja, det er flott å bli inspirert. Og det har jo blitt så mange flotte blogger etterhvert!
... blant annet Karnas!