søndag, mai 13, 2007

Tusen takk.....

......for så mange hyggelige kommentarer på bloggen. Jeg blir kjempeglad for det! Det er flere som har spurt om det er greit å lenke meg, og det er helt i orden. Ellers er jeg på jakt etter fine interiørbutikker. Kom gjerne med noen navn om dere vet om noen fine. Selv liker jeg:
*Linneas Hage i Nittedal
*Bolina på Stabekk
*B&B Vintage på Frogner
* Chikas og Venner på Majorstuen
* Vollywood på Vollen (Tror den heter det i alle fall....)
*Gul på Lilleaker
*Andre Etasje Interiør på Røa

Noen bilder fra kjøkkenet vårt- kommer flere når jeg er ferdig....





Søppelbøtta var mamman min sin, men siden den er litt lang og tynn var den klønete å skifte pose på- og da ville ikke pappa ha den........og takk for det!

20 comments:

Interiørhuset sa...

så flotte bilder=)
Jeg har masse flotte butikk-liker på min side,jeg presenterer også en ny butikk hver uke.

n o r d i n g å r d e n sa...

Åååhh så vackert!! Vilken fin griffeltavla!! Handukar och ALLT!!! Mari.

. sa...

For en kjempe fin blogg du har! Med masse fine bilder fra ditt hjem pluss mere...

Anna Lisa sa...

For et funn denne blogger var da:) HÅpa eg kan linke til deg.Eg liker hvitt så godt.Driver å pusser opp gammelt hus der det blir mye hvitt.Hvite tregulv osv...BIlder av huset kommer etter hvert. Ha en fin kveld.Klem

Haust sa...

Kjempefine bilete! Nydeleg tavle, og den søppelbøtta er berre lekker!

Ha ein fin søndagskveld! :)

Hem och Lycka sa...

*Fniss* sicken tur du hade med tunnan, att pappa inte gillade den ;-) sån vill jag också ha :-) underbara saker!

elin1976 sa...

Gå inn på hjemmesiden til vakre hjem og interiør og sjekk ut linkene. Der er de fleste og de beste. Ha en flott mandag. Klem fra Elin:O)

Anonym sa...

He, he det var bra din far ikke ville ha den, for disse er jo bare sååååå stilige! =0)

Koselige bilder fra kjøkkenet, hils til moren din også, hun legger igjen mange koselige meldinger til meg, men kan jo ikke skrive noe tilbake...tror hun må skaffe seg en blogg...

MODERN COUNTRY sa...

Hehe, herlig når andre ikke ser skjønnheten i det vi ser! Synes søplebøtta selv var helskjønn og har sett meg etter en nye jeg og, siden samboeren har fått seg til å dra stål og krom inn i huset, hjelp!! Det hører jo IKKE med til countrystilen...For noen flotte kroker og ikke minst håndkler! Herlig med en tavle hvor man kan skrive fine ord og utrykk på :)
Gleder meg til å se mer!

Anonym sa...

hei,
leste nedover i bloggen din der du har skrevet at dere har malt med hvit farge glans 80 på vegger og tak, hva har dere da brukt på lister? Vi vurdere etter å ha funnet drømmeleiligheten vår å male med 20 glans i taket, 40 på veggene og 80 på lister. Jeg får ikke ha gulvene mine hvite... :-). har dere brukt helt hvit, vet det finnes forskjellige hvit nyanser. vi tenkr på å gå for en kald hvit nyanse. Jeg forguder alt som har med Shabby chic, hvitt og fransk landstil. Håper du eller dine lesere kan hjelpe meg :-). Svar meg gjerne på følgende mail adr. c_maddelaine@hotmail.com

klem camilla

Merete sa...

Så flotte bilder frå kjøkkenet ditt!! fin den tavla du har..koseleg å skrive små beskjedar eller dikt på ;o)

Trines Hus og Hage sa...

Herlige ord på tavla! Tror jeg hermer etter den på min lilletavle på kjøkkenet...(hvis det er greit?)Koselige bilder og fin inspirasjon!

LantlivsAnette sa...

Jätte fina bilder ..du har så fint,Kram Anette

Kristi sa...

Hei hei!!
Har sett gjennom bloggen din mange ganger!!, utrolig flott!!
Så göy at du liker Chicas og venner, for der jobba eg engang,vinteren 2003 :) Kjempekoselig butikk, slutta for eg flytta tilbake til Island hvor eg kjem fra.
Får linke deg eg og....
Ha en kjempefin kveld!!
Kristi
Island

Hulda sa...

Lekre bilder! Tavla var virkelig fin!

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha en härlig 17 maj önskar Mari

johanna sa...

Hej
jag hittade din blogg av ren slump...vilken tur för den är helt underbar....vilka bilder,är du fotograf? vilket sovrum du har helt fantastiskt..Hoppas det inte gör något om jag länkar dig.

Anonym sa...

Hej!
Ville bara tipsa dig om Oslos bästa shabby-chic affär. Den heter Shabby och ligger på Frogner. Ta med den stora plånboken dit! Hälsn. Maria

hvitstil.com/Christine sa...

Tusen takk for alle kommentarer. Har vært litt på farten i det siste, så har ikke fått blogget så mye. Nå skal jeg få opp dampen! Klem

hvitstil.com/Christine sa...

Til Camilla som skal male :)
Hjemme hos meg er det malt med 80 glans på gulv dører, karmer og i tak. Veggen har 20 glans. Grunnen til at jeg har tatt så veldig blank i taket er for det reflekterer lyset veldig fint synes jeg. Det finnes mange hvitfarger der ute, jeg ville ha en så hvit farge som mulig uten at den virket blå. Derfor valgte jeg HVIT 0500. Egghvit er og fin, men har en gultone som jeg ikke ville ha. (noen steder heter egghvit - stockholmshvit)
Har sendt dette på mail til deg også.
God Helg