mandag, januar 11, 2010

Jackie

Jeg er nok over middels opptatt av Kennedy-familien. Tidligere har jeg vist frem J. F. K boken som jeg har liggende på bordet hjemme- slik at besøkende kan bla litt i. I går oppdaget jeg at mamma hadde denne boken Jackie: Alife in pictures

Fantastiske bilder!


Det er ikke de bildene av henne vi er va til å se, men bilder fra hennes hjem og i lek med barna. Boken ble med til Gjestehytta!


På skeidar i Narvik fant jeg denne veggklokken på salg. (199) Den er enorm, og skal nok bli lekker når jeg er ferdig med den :)

I går var det søndag middag hos "Mor i Nord". Hun disket opp med selvskutt elgstek. Fantastisk godt. Tidligere på søndagen var vi hos kusine Lykkelita- som hadde bakt den beste sjokoladekaka. Celine lekte fint med barna hennes- det er så koselig å ha familien nært nå. Kusine Lykkelita venter baby nummer 4 om kort kort tid- og for første gang er vi her og kan komme på barselbesøk.

Nå skal det males i gjestehytta!

Christine

8 comments:

Perlemor sa...

Hei Christine, og Godt Nytt År!
Følger med på oppussingsprosjekt ditt!
Likte godt kvistlakk-oppfinnelsen din :)))
Vi starter å bygge sjøhus nå og her har jeg Maritim/Hvit stil i tankene. Det er GØY å skape!

Ønsker deg en superfin uke!
Klem fra Perlemor i Lofoten;)

Christina sa...

Hei hei..

Er det ikke deilig å være nær familien sin igjen!
Hærlig♥

Klem til deg.

mali-mo sa...

Så kjekt å se at du er igang igjen ;) Morsomt ;) LIkte kvistlakk-trikset, menjeg tåler ikke lukten så jeg bruker vannbasert kvistlakk og den er bare i spann ;)

Anne sa...

Så stilig klokke, minner veldig om den jeg kjøpte til min datter på Ikea. Jackie ja... For et liv du...
Ønsker deg en herlig dag i nord..

Lykkelita sa...

Hi hi, du linker - Flott!
Superkos med besøk i går, her i huset er det tre menn som er forelsket i Celine *smil*! Mest av alt den eldste mannen!
Klem:)

stine K. sa...

Hei, jeg følger spent på med oppussingsprosjektet ditt! :) Gleder meg til å følge med videre!
Du har kanskje nevnt det tidligere, men an jeg spørre hva som fikk dere til å flytte til Narvik? Er det du som har familie der eller er dere derfra begge to?

Fin blogg iallefall! :)

Made in heaven sa...

Herlig bok! Har tittet i den og den står øverst på ønskelisten for tiden...

Elisabeth sa...

Hei
Kan jeg få spørre om hvor den jackie boken er kjøpt hen? og den jfk boken også forresten?
Veldig fin blogg!