fredag, februar 19, 2010

Bryllupsplaner?

Da husbonden og jeg giftet oss, hadde vi bryllupet på ett hotell i Narvik. Det var flott, men det jeg ikke hadde tenkt på var hva som var bak oss, der vi satt til middag. Det var rett og slett en tom scene, som ikke var videre lekker som bakgrunn for ca en million bilder som taes av brudeparet. Da jeg bestilte wallword til stuebordet kom jeg over dette bilde:


Nå likte jeg ikke akkurat dette brudeparets monogram, men kan jo få laget det akkurat slik man vil. Og hvis man får det laget på ett lerret, så kan man jo ta det med seg hjem senere! Det hadde vært en ganske så mye finere bakgrunn enn den kjipe tomme scenen!

Om noen timer åpner det loppemarked i Narvik. Jippi!

Christine

13 comments:

Hege sa...

Det var stilig og lurt ;)
Det vi skal ha bryllupet er det heldvis litt " gammel stil" og ingen scene, så jeg tror og håper bakgrunnen blir ganske OK uten å gjøre noe med dem :)
Men var absolutt en god ide :)

klem Hege

Ellen sa...

Hei Christine.
Vi gifter oss om 2 mnd og i min jakt på egnet lokale var jeg veldig bevisst at jeg ikke ville ha glassmonter med pokaler og medaljer...med andre ord ikke en idrettsforenings samlingshus eller lignende.
Vi har valgt et ærverdig lokale i Tromsø som er godt egnet til bryllup. Skal passe på bakgrunner når bilder skal taes.

Anonym sa...

Hvor i Narvik er det loppemarked?

hvitstil.com/Christine sa...

Jernbane musikk huset. Det som ligger mellom Frydenlund v.g.s og gamle domus. (jeg tror i alle fall det er der)
Christine

Tonje sa...

Hei!
Det var jo bare kjempeflott:o)))

Et vennepar av oss hadde noe liknende i dåpen til sin datter.. Bare med et dus rosa bakgrunn og bilde av henne. Bildet var bak hele gavebordet.

Var utrolig flott!!

Kos deg på loppemarked, og gratulerer med samarbeidet! Det fortjenter du.

Klem Tonje

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kjempe godt tips du kommer med. Da vi planla bryllupet vårt tenkte vi veldig på hva vi skulle ha bak oss. Vi endte opp med to hjerter laget av bjørkekvister. Det ble kjempe lekkert.

Liker bloggen din kjempe godt :o)

Klem fra Eva Elisabeth

@afjo72 sa...

Takk for genialt tips!! Det skal jeg benytte meg av snart, ikke til bryllup, men ved en annen anledning hvor det fort kan bli tatt litt bilder ved bordet. Irriterende å komme på sånt i etterkant, så dette var fint :o)

God helg til deg!

Simple Lovely sa...

Takk for bryllupstips, lurt!:) Vi skal ha hagebryllup (håper håper håper på fint vær! kanskje jeg skulle fått laget en slik til å ha på veggen i det gammle drivhuset festen skal være i....?? hadde vært fint!

God helg!
Klem Julie

Anonym sa...

kos deg på loppis søta.. å du, eg har bilda på dataen en den lampa en mente.. så si fra om du ikkje har funne deg lampa enda, å vil se ;)

Fru Luna sa...

Takk du, æ har jo lært av den beste ;) Så takk for at du har delt dine maletips med oss andre!

Hilsen Linda

Hege sa...

Kjempe flott :) men visste du at det finnes en norsk slik side?

www.sticky.no

Disse holder til på Klepp i Rogaland og er virkelig til å anbefale. De kan lage nesten alt du vil ;)

Liker bloggen din.

Hilsen Hege

Anonym sa...

haha, det va det dårligste loppemarkede æ har vært borti!! :/

Lykkelita sa...

*savne*... Sees snart vel?
PS: Virkelig nytt utseende her - du er den samme og har like flotte innlegg uansett!!!
Klem til alle tre!