onsdag, juni 16, 2010

Butikkarbeid og magekribling!

Det raser fremover i butikken. Arbeiderne jobber på spreng og det mildt sagt kribler i magen. Celines Hus åpner dørene 19. august. Jippi! I dag har jeg vært og tatt noen bilder (med mobilen) for å vise frem. Av eiendomsmegleren fikk jeg "før" bildene for å kunne vise forandringene.

I hovedrommet males det!
Her er flisene lagt ut for å vise arbeiderne hvordan det skal bli. I utgangspunktet er jeg ikke begeistret for sjakkruter, men når det ble i gråtoner likte jeg det veldig godt. Jeg tror også det er ett greit valg i forhold til søle og gris utenfra.  Egentlig ville jeg ha liser som var lke store som 4 av disse flisene tilsammen, men rådet var at flisene kunne lett gå i stykker da.

Her inne blir det ett rom som også kan brukes til kurslokale :)

Så kommer før bildene:
Enn så lenge ser det likt ut, men jeg har ett sterkt ønske om å male fasaden. Vi får se hva styret sier til det. Heldigvis er det store vindusflater, så det skal bli gøy å lage utstilling.


Der "kursrommet" er nå var det før en vegg som delte rommet i to.
I alle rommene var det senket tak, det er borte, og nå er det jaggu nesten 4 meter under taket. 
Hovedrommet var også delt i to, den veggen er også borte
Dørene er flyttet på og på bakrommet blir det kontor og kjøkken! Jeg skal ikke selge bakevarer altså, men det er da greit å ha ett kjøkken! :)


Husbonden og jeg har litt ekstra kribling i magen i dag. Hvorfor? Mye mulig jeg kan dele det i morgen.

Christine

24 comments:

Audhild sa...

OioiOi:) Ser ut som at det er mye som skjer hos deg for tiden!! SPENNENDE :)

Anna sa...

Butikken blir lekker! Spennende å følge med på utviklingen!

Camilla sa...

Her skjer det masse skjønner jeg. Spennende med butikkåpning!

Når regner du med at nettbutikken åpner?

Klem C.

Hege sa...

Så flott og lyst det blir! Veldig spennende å følge prosessene både hjemme og på jobb for deg. Lykke til med det hele!

Roka Design sa...

Så fint det blir:)
Skjønner godt at du er spent og gleder deg masse:)

Lykke til:)

Alexandra sa...

Dette ser ut til å bli kanon! Lykke til videre!

/A


Livet på Prærien

Mona sa...

Det ser kjempebra ut!!:) Spennende å følge med fremover å se hvordan dere får det i butikken!
Kribling i magen? Er det en liten reke der kanskje...?:p

Anonym sa...

Så heldig du er,min drøm også dette. Det er sikkert mye jobb men kan tenke meg at det er en drøm.:)Klem. Lykke til.

Anonym sa...

Gravid??JUhu!!!!!

Marit sa...

Lekkert! Blir spennende å følge med :) Masse lykke til!

Anonym sa...

Så gøy ...!

Da åpner du på Ludvig's bursdag (14 år!!!) det kommer jeg til å huske ... ♥

Det ser fint ut, godt jobba,
du er en jente som vet hvordan
du vil ha det og det er det som er
så gøy å se hos deg, du får til ALT ...!!! Herlig ...!

Gleder meg til nyheten,
jeg har en følelse, men
vet ikke helt ....
gleder meg enormt ...!!!

Ha en fin kveld ...!

klem til deg

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Her skjer det forandringer ja... Det blir jo kjempe flott! Gleder meg til å se resultatet.
Lykke til

Klem

Kathrine 'Glimt' sa...

så utrolig gøy ... blir fint ;)
Gleder meg til å se konseptet ferdig - da setter jeg meg på et fly og tar turen nordover ! ;)

Unknown sa...

Oiiii, så spennende med butikk da!! Da vet jeg hvor jeg skal legge besøket neste gang jeg skal til Narvik;)

Tvi tvi, følger spent med!

Villevinkel sa...

Så flott det blir !! Skulle virkelig ønske jeg bodde litt nærmere, så jeg kunne avlagt et besøk. Kanskje blir det nettbutikk etterhvert også ? :-) :-)

Masse lykkeønsker!!! Du er flink!

mvh Elin

Heims verden sa...

Det ble kjempe fint:D Blir spennende å følge med på utviklingen:D

aase sa...

ajajaj...HER BLIR DET SPENNENDE Å FØLGE MED JA!!

Anonym sa...

Da åpner du på min Lilles bursdag! Ser ut som du har en spennende tid i vente!

Anonym sa...

Det blir nok urtulig fint! blir spennende å se. Artig å kunne få utløpe sine drømmer:) Venter spent på kriblingen i magen deres!

- Rekkehuset - sa...

Hei,

Veldig spennende å følge med på det som skjer. Så bra at du får en mulighet til å leve ut drømmen din - og har mot til å gjøre det. Merket meg at du tidligere skrev at bloggen din ikke skulle bli en butikkblogg, men håper vireklig at du holder oss oppdatert både før og etter åpning. Jeg bor langt unna Narvik og det er heller ikke sikkert at jeg kommer dit med det første. Derfor - legg ut bilder på bloggen din.

Hilde

Anonym sa...

Kjøpt hytte???

Siw sa...

Dette tenker jeg er spennende å jobbe med :) bet meg merke i det du sa om at der er et kjøkken - ikke undervurder muligheten for å tilvirke små godbiter du kan sjarmere kundene dine med! For eksempel biscotti, makroner eller ganske enkelt vafler :) Det blir deilig lyst og luftig. Lykke til videre :)

Frøken Fryd sa...

Hei:)
Gratulere så mye med drømmen som går i oppfyllelse:) Så blir det veldig spennende å få en så stor interiørbutikk hær i byen:)
Mvh frøken fryd:)

Anonym sa...

lykke til med butikkvirksomheten:)
håper du tar inn bruka design og g-gate...
god helgeklæm fra n-pia i samme by:)