fredag, juni 11, 2010

I boligpluss.

I nettutgaven til bolig pluss ligger det en artikkel som blandt annet jeg har bidratt til.
Artikkelen handler om hvordan man starter sin egen interiørblogg.Link finner du her.

foto: boligpluss.no


Mens jeg skriver her nå legges det varmekabler i butikken, og i løp av to uker så kommer flisene til å være på plass. Tiden flyr!! Denne helgen skjer det også masse her nord. I dag kjører Celine, husbonden og jeg til Bardu og villmarksmessa. Vi har ett hovedmål med turen og det er å få tak i en slik samisk stekeplate som man kan ha på bålet. 
På lørdag erdet Fremover Puls Barneløp i Narvik. Celine skal løpe med husbonden, og da vanker det medalje og is til deltakerne. Det er viktig å være med når det først skjer noe i byen!

Ha en deilig helg, jeg skal igang med å lage invitasjoner til feiring av husbondens og min 5 års bryllupsdag som er litt senere i juni :)

Christine





7 comments:

Christina sa...

SÅÅÅ fin du va på bildet;)
Mange gode tips å hente der.
Tror det blir messe og barneløp på oss også,hvis gubben får tid....;)

Kanskje vi ses;)Klemmer

Anonym sa...

Hei,hei:)
Jeg gleder meg veldig til du åpner butikken din. Blir så spennende, vi trenger så sårt en slik butikk her!

Lykke til med oppusning og forberedelser:)

Ha ei fin helg med alt som følger med av messe og barneløp!
Klem Maria!

Anonym sa...

Så vakker du er da,ser så snill ut.:) Tusen takk for innlegget,var lærerikt for ei fersk bloggedame. :))God helg. Klems.

Mette sa...

Ja, det var en veldig fin artikkel med gode tips. Din blogg var faktisk den forste jeg fulgte og som var den store inspirasjonen til min egen blogg!

Jeg fant forst frem til "bloggverden" for noen maneder siden, men det er na blitt en stor hobby for meg. Kjenner veldig godt faren med at det kan bli en tidstyv! Men du verden hvor mange tips og hvor mye jeg har laert gjennom bloggingen.

ha en fin tur!

Anonym sa...

Fint bilde av deg Christine ... ♥

Og den jakken din
er bare så fiiiin ...!
Rosa - min lykkefarge ...!

klem til deg
med ønske om
god helg

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Når du åpner butikken din skal jeg ta turen til Narvik! Nå har jeg leeeenge tenkt at jeg skulle ta en lørdagstur dit, og når du åpner butikk skal jeg jammen gjøre det! :)

Vi skal innom Villmarksmessa på søndag for da skal vi kjøre til Tromsø likevel. I morgen skal vi til Lødingen på sjømatfestival. Det blir moro!

Ha en fin helg.

Klemmer

interiørsnuppa sa...

Så utrolig mange fine tips det var i den artikkelen. Tusen takk for at du la den ut. Mange gode ting og ta med seg for en fersk interiør blogger som meg.

Du har en utrolig fin blogg og du var en av de første bloggene jeg begynte og lese fast. Nå har jeg snart lest gjennom hele bloggen din. :)

Hilsen interiødilla. :)