lørdag, mars 19, 2011

Hvite gulv

Husbonden har jobbet og jobbet de siste dagene. Gulvene på Celines og vårt soverom er blitt hvite!! Jippi!
Prinsessen (bokstavelig talt) har fått klesstativet fra Oliver Furniture på rommet sitt. Her har vi hengt opp alle kostymene hun fikk til bursdagen sin.
Howard-stolen kommer også mere til sin rett med det hvite gulvet.

Drillpiken på vårt soverom. Jeg er sååååå fornøyd med at kirsebærgulvet nå er borte for godt!

Nå: Mesternes Mester! Heia Siren!

Christine

12 comments:

Anonym sa...

Hvite gulv er lekkert ...!

Celine ser ut til å storkose seg :)

Fin lørdagskveld, klem til deg

Home By Virginia sa...

Elsker hvite gulv...!!! <3
For en søt jente du også... :)

*God helg*

Klemmer fra MV

Anonym sa...

Kjempefine og lyse rom!
Kan du skrive litt om hvordan dere gjør det når dere maler golvene? Er det holdbart?
Og er det vanlig parkett dere maler?

Karin sa...

Hei,så kjempefine gulv...Sukk... misunnelig.Søt jente å så fine kostymer.Regner med hun har mye morro med de.Håper det går bra med deg.Klem fra Karin

Anonym sa...

Er det parkett du har malt over? Hva gjorde du og hvilke produkter brukte du? Har mørkebrune gulv selv jeg vil bli kvitt. =)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempelekkert!! :)

Gleder meg til neste gang jeg skal komme på selvinvitert besøk! ;)

*klemmepå*

PS: Gullrekke på NRK på lørdager også - har vi blitt gamle? ;P

Maren - Vår lille verden sa...

wooow gulvet var vakkert:D Har smiska til mannen om det samme, men uten hell desverre!:p

Villa Drømmeverden sa...

Hvite gulv er lekkert!
Og lille søtnosen da:)

Lørdagsklem

Havets Datter sa...

Lekkert!!!
Så søt hun var i kostyme ;)

Ha en fortsatt fin helg.

hobbyvimsa sa...

Gulvet ble lekkert!!

Skjønn prinsesse også:)

Ha en fin søndag!!

klem Linda:)

Malin sa...

Så flott det ble!
Å så gøy du skal ha en lite vidunder igjen i sept;)
Jeg venter nå i April...
Noen spes vogn du vil anbefale? 10 år siden jeg fikk min siste, og føler meg som en nybegynner...

Gos vårklem fra Malin

Englehagen sa...

For en herlig frøken :) Ho er så søt:)
Hvit gulv er flott.Klem