tirsdag, mars 01, 2011

Utkledning

Til Celines toårsdag i fjor hadde jeg planer om å lage en utkledningskiste til Celine. Jeg fikk masser av tips med nettsteder for bestilling, men jeg rakk aldri å bestille før bursdagen. 

Nå er treårsdagen rett rundt hjørnet, og jeg snublet over ett supersalg med kostymer her på Gran Canaria. To store sekker fylt med alt fra drillpike til Pippi. Hello Bursdag sier jeg bare!
Ferien er strax over, og Celine er blitt en tøffing de siste dagene. Hun er uti bassenget selv og leker i bølgene. For meg skal det bli bitte litt godt å komme hjem. Det er liksom lov å ligge på sofaen i hverdagen, men på ferie synes jeg ikke jeg kan sløse vekk dagene med sofasløving. Jeg kjenner at sofaen  roper på meg nå.

Christine

1 comments:

Silje sa...

Tiden går jo så utrolig fort, og plutselig er ikke de søte små like små lenger :P Hehe.

Og apropo Mikke mus:
Junior her i huset fyller tre år i morgen, og jeg har akkurat brukt alt for mange timer på å lage Mikke Mus-kake til han. Ryggen verker, kjøkkenet er bombet - men alt var verdt det når det første han sa var "Åh! Så fin den er!" -I'm a sucker for compliments... i know ;) Bilde finner på bloggen min:
http://lykketrollet-silje.blogspot.com/

...og du har lov til å slappe av når du er gravid, på ferie eller ei :)