søndag, oktober 16, 2011

Mer kos

Tante Mimmi kom på lyn besøk fra Polen i helgen for å se lille Isabella. Før hun dro i dag satte hun igang ett kakeprosjekt med Celine.
 En tropisk aroma som er min absolutte favoritt kake. Vi brukte oppskriften fra en gammel kakebok som en  gang jeg hadde gitt i julegave til farmor. Da farmor døde fikk jeg boken tilbake. Oppskriften var ikke den beste, synes den store fest tropiskaromakaken på på detsoteliv.no er bedre.......
For Celine er ingen sjokoladekake ferdig før den er pyntet med nonstop!

I dag er gulvet til Isabella sitt rom ferdigmalt. Da er det klart til å skru opp Killi sengen og rulle ut teppet som står klart utenfor rommet hennes. Det er enda en stund til hun skal sove der inne, men det kjennes deilig å få rommet ferdig snart. 


Nå:
Laksesashimi med saus ala Stiansen

Fløtegratinerte poteter,lammekoteletter og grønnsaker

Krokanis med bringebær

Kaffe og Tropisk Aroma

Jeg <3 søndager

Christine

3 comments:

Memories sa...

Koselig med besøk. Kaka så veldig god ut:-)
Ha en fin søndagskveld!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlig bilde av Celine ♥

Jeg skulle gjerne vært gjest i dag ja, nammers!!

Nu: Kakerester. We like!! :D

Ha en fantastisk uke ♥

Brit Strikkenerd sa...

For en deilig søndagmeny:)