fredag, oktober 14, 2011

Rolige dager

Vi har rolige dager i Bussoli-heimen. Vi stresser ikke med noe og tar dagene litt som det kommer.
På mandag er det over- ja iallefall for husbonden. Da skal han på jobb igjen.
Hjertet fikk jeg i bursdagsgave fra Minlillelykke Christina. Det henger på moses-kurven til Isabella

Kurven kjøpte vi til Celine, vi oppdaterte den med stativ til Isabella.

Det soves godt i kurven :)
Over kurven henger et skilt jeg er begeistret for! Håper det blir Isabella sitt motto!


Denne uken var vi på "generalprøve" for neste ukes debut i bystyre i Narvik. Vi var med husbonden som skulle få avgjort en viktig sak i forhold til hans jobb i Narvikfjellet. Isabella taklet bystyre helt fint, så jeg håper at det skal kunne gå bra å ha henne med på møtene der som begynner neste torsdag. 

Ha en fin fredag.
Christine

15 comments:

Oppskjørta sa...

... og teppet til Isabella? Er det et kongelig svøp, som Kronprinsesse Mary hadde til sine barn? Har blogget om det tidligere. Strikker et sånt nå og har drømt om det leenge! ;) termin om 3 uker...

Oppskjørta Ida

hvitstil.com/Christine sa...

Du har rett. Det er akkurat det teppe. Mor i Nord fant en dame i København som strikket det for henne/meg.

Brit Strikkenerd sa...

Nyte bilder, håper det blir mange mange gode dager.Det går sikkert helt topp å ta med lille Isabella de første månedene. For min venninde som var aktiv i kommunepolitikken i perioden 1995-1999 med to nyfødte i den tiden gikk det i hvert fall helt flott.)
Lykke til som politiker og videre som to barns mamma:)

Karianne sa...

Gratulerer med ei flott lita tulle! Det teppet er helt nydelig, du må nesten laget ett eget blogginnlegg om det:)

//
Karianne

Krommes lykke sa...

Kos dokker med dagene og den nydelige Isabella.

Unknown sa...

Nydelige Isabella og eit nydeleg hjerte ! :)

Ingvild sa...

Hun er nydelig :)

Jeg prøver å finne et innlegg du hadde for ganske lenge siden om en julestrømpe til Celine. Var det du som hadde sydd den? Vet du eventuelt noen som tar på seg å sy slike? Den var så utrolig fin :)

Unknown sa...

Ei nydelig prinsesse i en vakker kurv!
Ønsker deg ei kjempefin helg!
Klem fra Carina

Anonym sa...

Nydelige bilder av lille I ... ♥

Ha en deilig lørdag, Christine,
klem ac

Liinda sa...

Så fine bilder :) liker stilen ^^
Du vil kanskje vite at bloggen din er litt trasig med iphone for tiden :/ mange bruker jo bloglovin-appen til iPhone og sånn, men nå plages jeg av at reklamen til venstre legger seg over teksten og bildene dine :/ må drive å scrolle sidelengs for å se hver ende av en setning :/

hvitstil.com/Christine sa...

Liinda
Takk for tilbakemeldingen. Jeg har sendt kommentaren videre til Nettavisen som styrer med annonsene på bloggen.
Tusen takk:)

Anonym sa...

Koselig blogg du har, fine bilder og et veldig fint hjem :) Gratulerer med den lille søte jenta :)

Else sa...

Alldeles nydelig jente i en nydelig kurv! :) Hvor er den fra? Og er det lille hjertet hjemmelaget?

hvitstil.com/Christine sa...

I Narvik har de kurven på Bare Barn, mens i Oslo har de den på barnas hus. Hjertet har min lille lykke Christina laget

Anonym sa...

Jeg synes det er utrolig bra og kult at du skal kombinere babylivet emd politikk. Stå på!