fredag, august 17, 2012

Helgelek

Lite tips fra min kant:
Celine har funnet en ny favoritthobby. Først har vi gått i fjæra og lett etter stein. Deretter har vi tørket dem og tegnet bokstaver og symbolet med sprittusj. Så har Celine selv malt alle bokstavene med de fargene hun likte best. Der er selvsagt en overvekt av rosa og lilla steiner :) Planen er nå å kjøpe spraylakk for å bevare dem. Celine staver og leker med steinene. Hun fant selv ut at isabella sitt navn sluttet med de samme bokstavene som tante LAni begynte med. Skikkelig søt er hun. Også har hun en skattekiste de ligger i

6 comments:

Audhild sa...

Så flink jente :)

Og en kjempegod idê :)

Anonym sa...

For en genial idé! Men hvilken maling bruker du på steinene? Fargene så veldig sterke og klare ut!
- Anne -

hvitstil.com/Christine sa...

Anne: det er vanlige vannfarger. Lite vann og mye farge. Sprittusj langs kantene
Christine

Anonym sa...

Hei C!

Sjarmerende og veldig koselig lekenyttelære ting å gjøre! Smart som vanlig, jeg er imponert over alt det geniale som klekkes ut hos deg!

Ha en fin, fin kveld!

ACklem
<3

Jeg er Kristine sa...

For en god ide! Jeg er lærer i første klasse, og dette var en god ide til prosjekt i uteskole og kunst og håndtverk!

Anonym sa...

Genialt!
som førskolelærerstudent kommer jeg til å ta med meg denne flotte ideen videre ut i praksis;)
Takk!