lørdag, februar 23, 2013

Lørdagsfrokost


Jeg elsker lørdager. Spesielt liker jeg at vi lager en deilig stor frokost. Gjerne med en sportssending(ikke fordi jeg liker sport, men jeg liker lyden- minner meg om "gamledager" hjemme hos mor i nord og pappa) I dag har vi en sånn deilig lørdag.
Laksen er den vi røkte selv på Slettjord i sommer
Fine Celine


Spode

Shutterlampene er jeg veldig fornøyd med

vi var i bryllup hos venninnen min i Hemsedal. Til frokost serverte hotellet juice´n slik som dette. Super lekkert syntes jeg det var- og kopierer det med enhver anledning.



Delig frokostdessert

Hatting kjører en konkurranse med frokostbilder-bli med!

Mitt bidrag:
#hattinghelg

9 comments:

Lena sa...

Nydelig frokostbord :) Heter serviset fra Spode 'Blue Italian' ? Saa lurer jeg paa hva den tallerkenen som Celine har foran seg heter ?
mvh Lena

hvitstil.com/Christine sa...

Blue Italian er kun de blå slottene på tallerkener. Blue room colletion derimot har forskjellige bilder og kan samles på. Jeg liker blue room best

Alastine sa...

SÅ koselig! Her nyter vi også alltid laange frokoster i helgene. EN egen stemning:) Ha en flott lørdag og helg videre!

-Stine

Christina sa...

Så koselige bilder av lekkert frokostbord og fineste storesøster som koser seg;)
Helt enig i at sånne mårninger er de beste og gjerne med ski på tv ♥ (eller sånn i bakgrunnen om du vil;)

Klem fra meg!

Anonym sa...

Så nydelig! :-)
Kan du lage ett info innlegg om broderimaskinen din?
Jeg har så lyst til å brodere slik som du har vist tidligere.
Er det vanskelig? Og blir det veldig dyrt...?
Håper du vil lage ett innlegg!
God lørdagskveld til deg og dine!
Hilsen Marte

Benedikte sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Tone Yvonne sa...

Helgfrokoster er de beste.
Vi har i alle fall mye bedre tid, både til å spise og til hverandre. Noen ganger spiser vi sammen alle sammen, men jentene elsker å spise nystekte rundstykker under teppe på sofaen, men de ser på NRK super... ;0)

Kjente meg igjen i forrige innlegg, min jenter er en del eldre enn dine, men det hindrer ikke nedsmeltinger, dersom pappa er borte i en uke! Og ja, all honør til aleneforeldre ♥

Ha en fortsatt deilig søndag!

Yvonne

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Silje Mari sa...

Så ut som en deilig frokost:)