fredag, august 16, 2013

Hår tips og barneinteriør

For en fantastisk morgen vi har våknet opp til. I dag skal husbonden ha flyttedag og jeg har en av mine siste feriedager. De siste lassene fra garasjen og vaskekjeller skal kjøres i dag og jeg storveis gleder meg til at vi bare skal ha et hjem å forholde oss til.


Jeg må forresten komme med dagens supertips. Jeg fikk tips av min faste frisør at det var kommet en ny shampo fra KMS som skulle hjelpe for frizzete hår (sånn som mitt), siden KMS er en av de få shampos som fungerer for meg (jeg tåler fint lite) så måtte jeg jo prøve. Og Halleluja. Håret mitt er glatt som aldri før og bonus: dette er første shampo jeg har brukt siden gymnaset som har gjort at jeg ikke trenger å vaske håret hver dag!  Varmeste anbefaling fra meg til deg! (og takk Karisma-jenter for enestående tips)


Da er det bare å komme seg avsted. Esker å pakke, gulv å legge. Forresten- jeg har et mobilbilde av fremgangen på Bellas rom. Flere bilder kommer:






Isabellas rom hadde tidligere vært ungdomsrom og hadde en skogstapet på to vegger. Til Isabella valgte jeg å male en sebra interiør-inspirert vegg/hjørne i lillatoner. Flere bilder kommer når jeg får satt in litt møbler til henne :)


Christine

6 comments:

Anonym sa...

Hei!

Virkelig flott! du er så inspirerende :-) de lillafargene du har brukt var skikkelig fine! skal prøve meg på den frizz shampoen!

Anonym sa...

Så spennende å følge med hvordan dere får det. Rommet til Isabella tror jeg blir nydelig:)

camillaingrid sa...

hvor har du kjøpt den senge kanten? vi har også en kili/juno seng, men finner ikke en sengekant jeg liker :)

Anonym sa...

Hva betyr frizzete hår ? brusete, flisete ?

Bente sa...

Har dere flyttet igjen? Hvorfor til en så mye mindre leilighet når dere venter barn nr.3?

hvitstil.com/Christine sa...

Fordi vi flytter sånn at vi bor ski in/ski out midt i Narvikfjellet. Blir enklere for oss å bo nært bakken :)