lørdag, juli 02, 2011

Cupcakes i lange baner

Da står det klart cupcaker til jenta som  akkurat nå er blitt frue. De skal leveres  straxens før vi tar straka vegen til Slettjorda. Fire uker med kos venter oss nå!!!
Kakene skal settes i ett stativ på kakebordet, her står de i mine superpraktiske to-etasjes og sammenleggbare kakebokser


I går brukte husbonden og jeg sikkert 10 timer på å søke etter de rette gulvflisene. I dag har jeg begynt prosjekt: ringe alle flisebutikker for å finne de riktige. 1. august begynner arbeidet, så det er bare å henge i å lete etter fliser :)

Nytt nå er at husbonden har fått seg nett på hytta*jubler*, det betyr at jeg også kan kose meg med det jeg også. I år blir det sommerblogging!!!

Christine

9 comments:

Marthe sa...

hvor får man kjøpt disse kakeboksene?

Anonym sa...

God ferie vennen ... ♥

Nydelige cupcakes!

klem
til
deg

Renate sa...

Så kjekke bokser! Er det wilton?
Skulle hatt slike selv også :-)

God ferie! :-D

helen og gutta sa...

flotte cupcakes og superpraktiske bokser

Pink lady sa...

Flotte cupcakes! Genialt med slike flotte bokser da.

God sommer til deg!

Klem Pink lady

Rock'n Roll Ballerina sa...

Så nydelige cupcakes! :)

Unknown sa...

Wow, for noen lekre cupcakes!

Esther Christina sa...

kjempelekre cupcakes!:) Hvor er kakeboksene fra? De så veldig smarte ut:)

cashmereandcamera sa...

De så utrolig gode ut! Og veldig smarte boxer! Spør som Marthe over her, og lurer på hvor man får tak i sånne? Og så lurte jeg på icingen på muffinsene. Hvordan får du den så hvit og fluffy og fine? (mine pleier å bli så gule, så jeg ender alltid opp med å farge dem). Fortsatt fortryllende fin ferie!