tirsdag, juli 26, 2011

"Ny" trapp i arbeid

Husbonden og jeg hadde gjort en avtale på at vi skulle begrense denne sommerens oppussing/oppgradering til to soverom, to stuer og en platting ute. Vi er faktisk så og si ferdig med rommene inne, men plattingen står igjen.  
I stedet har vi latt oss friste av gangen mellom de to soverommene oppe. Og i ettermiddag har jeg begynt på trappa opp:
Jeg tror den kan bli skikkelig fin. Den er veldig gammel, men godt tatt vare på. Jeg ser når jeg pusser at tidligere eier har sparklet og malt små hakk i treverket.

Jeg tror selve gelenderet skal bli hvit, mens veggen i bakgrunnen skal få flyseblå PIP tapet.
Men aller først: seriøst mye pussing :)

Christine

9 comments:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så flinke dere er :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Trappa kommer til å bli så lekker... er gøy når tidligere eiere har tatt vare på tingene i huset.
Gleder meg til å se resultatet av trappa med tapeten i bakgrunn...
Ha en fin kveld
klem

Sivs hus sa...

Hei, Dette blir spennende. Sommerklem Siv

Divamamma sa...

Oi,oi,oi!! Lykke til med arbeidet. Det blir nok fint tilslutt ;-)

Bergfrua sa...

Oi så fin trapp!! Veldig stilig med svart malt karm øverst på gelenderet.
Har hummingbird bakery boka selv og må bare få anbefale brownie-bringebær kaka og sjokolade muffins/cupcaksene :) Nammmm...
ha en fin kveld!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tror neste års ferie må legges til Sletjord, ikke bare et døgn i Narvik. ;) Her blir det så fint!!!

Pip-tapet, tror jeg blir suksess her ja!

Flinkisen ♥

Gleder meg til å se deg!!

Sisselshverdag sa...

Minner meg på at jeg har sagt at jeg skal pusse opp trappa vår når resten av familien er på ferie :S
Spent på resultatet av din oppussing :D

Ha en trivelig onsdag :D

Anonym sa...

blir spennende å følge med :) blir nok veldig bra som alt det andre:) :)

ingebjørg sa...

god sommer! har vore innom bloggen din i lengre tid i det er vel på tide å legge att ei helsing :-) imponert øve arbeidet dokker gjer. me har ein finfin plass i burøsyund (ingebjorg.blogg.no) her ligg eg stort sett på sofaen..men der planlegg eg alt som skal gjerast.
kjem garantert innom butikken din i narvikbyen