lørdag, juli 30, 2011

Det lille soverommet

På gården er det det aller minste soverommet som har den aller beste utsikten. Akkurat dette rommet har husbonden og jeg valgt til oss selv. Rommet er faktisk så lite at jeg valgte å ta vekk døren av brannsikkerhetsmessige årsaker.
I stedet for dør har jeg hengt opp en kirstang med hvite lange gardiner.
Ny lampe i taket fra Lampehuset, lampa i vinduet var de jeg fant på salg på Gran Canaria og kjøpte 4 stykker av.
Celine sitt rom er rett over gangen. Hun har dør på sitt store rom.


På ett av de andre rommene fant jeg en gammel komode som jeg har malt og byttet knotter på. Seilbåten er fra kjellerrommet på Nesøya. Speilet fra Celines Hus og sengeteppe er det jeg laget av pappas skjorter etter han døde.

Den fineste kunst på soverommet :)
Tven fra kjøkkenet hjemme har fått plass på soverommet. Deilig å sette på Pippi når Celine våkner før fuglene synger! Stolen stod her på gården.

Måtte innom å se på Celine som lekte på rommet sitt.

God Lørdag

Christine

11 comments:

Anonym sa...

Elske når du blogge om interiør,det er du bare fantastisk flink til Flotte soverom :)))

Christina sa...

Hei fineste;)

Så fint det e blitt og kor dåkker står på der ute - flinkisa!
Glæde oss til å møte dåkker igjen,vi e på retur om nån daga;)Her e det knallvær!

Klem klem

Siri sa...

Så lekkert! Og så nydelig datter du har! :-)

Klem Siri

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint!!!! :D Dere har jo fått gjort så masse :)

Elisabeth sa...

Er over meg av beundring over den energien du har som gravid!!:-) Må bare si at dette ser jo ut til og bli rene ferieparadiset! Blir vel mange høst og vinterkvelder i dette koselige huset! Kunne tenkt meg og hatt et slik hus som vanlig bolighus jeg!

Christine sa...

Hei! Skal si dere står på! :-) Kjempeflinke og kjempefint blir det ;-) Må jo bare spørre hvor sengeteppet til Celine er fra. Kunne tenkt meg et slikt til datteren min.

Anonym sa...

Hei Christine!
Jeg er så nysgjerrig, så jeg må bare spørre- hvordan får dere malt alt så fort? Jeg brukte jo nesten 1 uke på å mal en gang hvit:) he he:) setter pris på tips siden gangen må males en gang til nå etter 3 år:( Vi fikk også vite i en male butikk for vel 6mnd siden at hvit oljebasert maling blir gulaktig etter noen år:( vet du noe om dette?

Så vil jeg si at du har en fantastisk blogg:)

Var sommer klem

hvitstil.com/Christine sa...

Sengeteppet husker jeg rett og slett ikke hvor vi kjøpte. Tror det er 7 år siden ca. Kanskje ILVA??
Beklager at jeg ikke kommer på det.
Christine

Trine sa...

Hei.
Følger bloggen din jevnlig og blir alltid inspirert. Synes det er utrolig hva dere får til på kort tid. Jeg er tre barns mamma i full jobb og klarer ikke få ting unna på samme måte... Men som sagt blir jeg veldig inspirert av deg!
Ha en fin dag!
Trine.

L sa...

Elsker bildene på veggen!

Anette {foreldremanualen} sa...

Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå, så nå har jeg masse herlig inspirasjon å oppdatere meg på! :-D

Synes dere har fått det skikkelig lekkert!