tirsdag, januar 17, 2012

Mer partypynting med silkepapir

Som nevnt skal vi ha dåp, og jeg går for en helt annen vri en jeg hadde tenkt. Jeg har kjøpt inn silkepapir i forskjellige rosatoner og nå brettes det. Jeg har laget klar noen serviettpyntinger og her kommer noen bilder. Det kommer mer......

 På min skjerm virker fargen mer rød enn den er i virkeligheten....... Fargen er egentlig cerise
 En silkepapirkule på hver tøyserviett. Nå gjelder det å finne frem alle tøyserviettene i tide :)
I bakgrunnen vises en megasilkepapirball. Jeg har deeen brettejobben foran meg, men jeg tror det blir fint når jeg er ferdig med alle ballene i flere rosatoner.

Christine

11 comments:

stallnilsen sa...

Det kommer til og bli et kjempefint bord med den fine pynten du bretter, lykke til med barndåpen ;)

Hilsen Lisbeth ;O)

En moderne husfrue - tips og triks sa...

Så lekkert det ble! for en inspirerende blogg du har

Anonym sa...

Kjempe fint! Har du kanskje en link som viser hvordan en lager slike?

Anonym sa...

Jeg skal legge ut en oppskrift i løp av kvelden
Christine

irene sa...

Strålande fint!
Ha en fin kväll!
Kram Irene

Renate sa...

Kjempe fint! Lykke til med dåpen :-)

Heidi sa...

Å, det ser jo helt nydelig ut :) Skikkelig fint. Lykke til med dåp :)

Anonym sa...

Hei! Artig hvordan man "blir kjent" med hjem gjennom og lese blogger. Kjente meg igjen med en gang jeg kom til s 71 i det nye Boligpluss. Et fantastisk fint hjem dere har! Dåps-bordet tror jeg blir nydelig. Hilsen Trude i Bergen

Anonym sa...

Du verden, de var knallfin pynt!
Gunn

Helga sa...

Hei.
Så flott om deres hjem i Boligpluss..

Ine sa...

Hvor kjøper du tekstilserviettene dine? Jeg savner så de fra Ikea.. Var det Ritva de het?...