lørdag, januar 28, 2012

"Tårnkaka"......

...eller kransekake som mange sier. Jeg har akkurat som sist barndåp styla den litt. Den ble levert med blå grønne og rød metallic smellere. Jeg stemmer for at pynten på denne fantastiske kaken skal oppgraderes asap. Jeg har tatt av fargeklattene og festet på noen scrappeblomster jeg fant på nett. Dessverre gjorde jeg den store internett shoppe blemma og lot meg lure av størrelsen på bilde. Jeg trodde jeg hadde kjøpt store fine blomster som viste seg å være noen mikroskopiske greier...... Ja, ja, det blir i allefall finere enn smellere!

miniscrapperose


Da er alt pakket og klart til å reise til kirken og Kirkestua i morgen. Jeg gleder meg til å se alle i morgen. Celines bunad kom frem til slutt, men passet ikke i det hele tatt. Flaks for meg at lillebrors søte kjærest er designer og har sprettet og sydd i hele kveld. Nå kan hun ha den på seg i morgen  <3



♥Isabella Bari Bussoli



9 comments:

Anonym sa...

Så fin kransekake! Er enig i at smellbonbonene ikke akkurat er pene. Er gøy for barna da! ;) masse lykke til i morgen, måtte Isabella få en fin dåpsdag! Jeg gleder meg til å se bilder! :) Siri

Christina sa...

Fin fin tårnkake!
Glæde oss - hold på å stryke hvitskjortene nu;)

Klem klem

Pink lady sa...

Til lykke med dåpsdagen i morgen:)

Klem Pink lady

Ida sa...

Syns kaken ble helt vakker! Trenger absolutt ikke større roser, de er jo på bordet i stedet:-) Lykke til med go-jenta, og gleder meg til å se bilde av Celine i bunad!

Anonym sa...

Nydelig kransekake pynt
og dagen blir nok perfekt kjenner
jeg deg rett ... ♥

Litt herlig å høre at du også
er litt "tårnfrid" midt oppi det hele, og ikke alt er under kontroll, men allikevel blir perfekt med siste sjekk og justeringer, godt du også
har gode hjelpere rundt deg,
det fortjener du ...!

Gleder meg stort til å se bilder
fra dagen, nyt og kos deg med
markringen, en flott dag ...!

ACklem

Nina sa...

Gratulerer så masse med dåpsbarnet i dag, tenker det blir en fantstisk dag:)
Kransekaka ble veldig søt syns jeg, men skjønner frustrasjonen din når det ikke ble het som du hadde tenkt.

Gode ønsker fra Nina på den sore dagen og gleder meg til å se bilder fra bord og pynt ellers :)

helen og gutta sa...

Gratulerer så mye med dåpsbarnet Isabella. Kransekaken var nydelig pyntet med de søte rosene, som absolutt ikke trengte være større.

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt blomstene? Synes de var kjempe fine! Skal snart ha navnefest og da kunne jeg tenke meg sånne kransekaken:)

Håper dere får en fin dag!

hvitstil.com/Christine sa...

blomstene er fra scrapbook.com