søndag, juni 12, 2011

Hopp i havet

Vi kom til Oslo i går og så at vi plutselig hadde to timer ledig før vi skulle møte lillebror. Vi kastet oss rundt og dro på Hopp i Havet med Celine, og det var stas. Hun var litt redd, men med Husbonden på slep gikk det fint.


De hadde eget lekeområde for barn under 3 år, og det store område var for alle andre barn. Jeg så noen gutter som nok var 13, og det er klart at deres lek er litt i tøffeste laget for Celine.



På generelt grunnlag vil jeg si det var fantastisk. Masse trampoliner, klatring, ballrom, tuneller- sånt som barn elsker. For min del fantkrykkene og jeg en avis, en god kopp kaffe og en softis. Perfekt for alle



Må også nevnes at Husbonden (som jobber som byutvikler i Narvik) fant eieren av stedet og snakket varmt om Narvik og den vannvitige utviklingen vi har i byen....Og at Narvik kunne trenge ett lekeland som dette.

Etterpå suste vi rett til vår favoritt Village Tandoori. Overgangen fra hopp i havet til indiansk var ikke grei med Celine. Hun ville klatre på det som var å klatre på, og det hele endte med knall og fall og en tur på Volvat. Det er fint med henne nå, men vi har måttet vekke henn gjennom natten for å se at alt går fint.
Dermed tror jeg morningens tur på tøyenbadet utgår og hvile før flyturen hjem inngår!

christine blogger fra Thon hotell opera

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Christian Frederiks plass,Oslo,Norge

3 comments:

Anonym sa...

<3

God tur hjem!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Håper det går bra med frøkna, og håper dere får en god tur hjem! :D

Lisa \ Eliver sa...

åh, på "hopp i havet" var jeg ofte med min sønn Axel da vi bodde på Grünerløkka. Fantastisk flott lekeland!