søndag, november 11, 2012

Farsdagshelga i Narvik

Farsdagshelg er herlig. Kake a´la meg, tur, familiemiddager og besøk fra sør. 

Narvik viste seg frem da vi hadde besøk. Deilig vintervær.

Og kaken hadde jeg gledet meg til. 3 lag sukker bunn, waltersmandlerkrem og bærmousse. Det hele toppet med iceing og fondant. Så god at jeg skal kaste restene for å unngå å spise mer.

Svigermor er nok imponert av Narvik by, noe annet er umulig. Vi er så heldige som bor her! Bilde er tatt på Narvik havn.

Christine

6 comments:

Heims verden sa...

Så herlig!

Den kaken så alt for god ut;)

Ha en fin uke!

Fabrikken sa...

Så fint det ser ut. Skal innrømme at det så litt koselig ut med snø ;)

Ha en fin søndagskveld videre.

PS: GIVEAWAY INNE HOS MEG NÅ :)

Unknown sa...

Kake :D

Unknown sa...

Kake!

Anonym sa...

Herlige bilder:)
Kunne tenkt meg oppskrift på den kaka? Gjerne med grundig beskrivelse,da jeg ikke er så god på kaker;) Blir som regel gjærbakst her i huset:)
Klem Berit

Anonym sa...

Skulle ha fått sett hvordan kaka så ut inni også ; ) Har du bilde av det ?