mandag, september 09, 2013

Isabellas lille kvm.

Isabella har et bittelite rom. Med gjennomgang til vaskerommet. Akkurat det med gjennomgangsrom kommer ikke til å vare lenge for vi skal gjøre bittelitt om på planløsningen. I dag prøvde jeg å ta noen bilder der inne- resultatet av bildene ble så som så, men jeg synes rommet er blitt bra. Egentlig er rommet så lite at det nesten er umulig å plassere en ert der inne uten at det ser stappet ut.
Bella på pappas gyngehest


Kose med dukka. Bella har på seg nye pompdelux klær fra homeshopping for 2 uker siden.

Dukkeseng og dukke fra smallstuff 

Isabella har fått felter med farge på sitt rom som likt som storesøster.

Sebraseng <3 p="">


før:
Bildet er hentet fra prospektet/meglerforum. 


I morgen har jeg en skikkelig deilig greie jeg skal gi vekk til en leser. Følg med :)

Christine

17 comments:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempefint rom og herlige farger ♥

Camilla sa...

Så utrolig fint og inspirerende! Og Isabella er helt nydelig:) fortsatt lykke til med oppussing/omgjøring m.m

Frrida sa...

Fine rom :-) elsker fargene :-)

Sendte deg spm ang strikking i forrige innlegg.. Strikker du for salg? jeg kan til nöd strikke lester, men thats it :-P


Hilsen Frida

hvitstil.com/Christine sa...

Frida:
Desverre- jeg strikker så lite at jeg ikke dekker mine egene barns strikkeklær behov- anbefaler å finne en strikker på finn.no eller spørr i din lokale strikkebutikk

Ruths datter sa...

Så koselig på rommet til Isabella da. Skjønn lita jente og. Førbilde var jå knæsjt.
Klemz

Frida sa...

så synd... hvilket garn strikker du i og tykkelse på garnet?

Karin sa...

Kjempefine rom jentene har fått :-) Gleder meg til å å se fortsettelsen. Dere er kjempeflinke til å få det fint rundt dere uansett hvor dere bor :-)

Anonym sa...

Nydelige Isabella og like nydelig rom, dere får til alt dere vil og jeg gir dere et ekstra klapp på skulderen!

Fin dag ønskes dere! ACklem

Ingvild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingvild sa...

Hei Christine. Flotte jenterom du har lagt ut bilder av. Supert med inspirasjon når vi, forhåpentligvis snart, skal innrede nytt hjem :)

Monica Aho sa...

Ser ut til at dere får det skikkelig fint i den nye leiligheta, gleder meg til å se resten:)

Anonym sa...

Utrolig flott rom til ei nydelig lita jenta :)

Unknown sa...

For en jobb du har gjort med det rommet. Det var jo bare grusomt til å begynne med. Når jeg ser innlegg som dette så skulle jeg ønske jeg var mer kreativ, men jeg får ta det igjen med strikking.

Frida: Gå inn på http://suntoglett.com og kontakt meg der, jeg strikker hva det måtte være på bestilling ;-)

hvitstil.com/Christine sa...

Else. Takk for kommentar- jeg skal huske på strikkebestilling fra deg det kommer alltid godt med. Jeg syntes ikke rommet var grusomt før, men det passet nok bedre til en tenåring enn til en 2 åring :)

Frida sa...

Hei!


er så spent på hva dere skal ha over kjökkenbenken! fliser?


mvh
Frida

Anonym sa...

Hei! Nydelig rom!! Hvor er vegghyllene kjøpt?

Hanne sa...

Så fint barnerom! Jeg skal pusse opp et lite prinsesserom og lurer på hvilke farger/fargekoder du har brukt.

Hilsen Hanne