lørdag, august 07, 2010

Ett godt stykke arbeid!

I dag la en venninne og jeg inn endel arbeidstimer i butikken. Lokalet er renovert og ombygd på alle mulige måter, men eieren har beholdt dørene og vinduene som var der. Jeg tror det er noen år siden disse dørene så vann og såpe kan man si.....


Jeg skriver ikke dette for å vise : "se så flink vi var"(ok litt), men for å tipse. Vi skurte med salmiakk og gode greier uten at noe dritt forsvant, men det ENESTE som fikk vekk møkka var rødsprit og stålull. For en blanding!
Tusen takk til Mats på Lindals Fargehandel i Narvik for veldig bra renholdstips. (er det noe dere ikke kan??)

Jeg ser at det renner på med stemmer  Boligdrømmen og jeg er takknemmlig herifra og til månen. 

Nå skal jeg redigere film til ukens konkurranse.

Christine


3 comments:

Mitt lille hjørne. sa...

Så jo litt mer "delikat" ut nå, ja :)

Lykke til med åpning av butikk! Blir spennende å se hva du får å by på.

-Renate-

Ps. stemmer i vei, og heier på deg :)

adales verden sa...

De ble jo bare så mye bedre;)
Har vært inne å stemt på deg, heia heia heia
sommerklem fra midt norge

hobbyvimsa sa...

Min stemme til deg er registrert,heia heia!!klem Linda:)