søndag, august 29, 2010

Hun er så rå rå rå!

I helgen har vi vært på festivalen Skjomen Helt Rått. Det er første gang den arrangeres- og det er en super hit! Innerst i fjorden mellom fjellene, en liten båttur fra gården der ingen skulle tru at nokon kunne bu- gikk festivalen i helgen. 

I natt spilte bla. CC Cowboys- husbonden og jeg stokoste oss. For en stemning mellom fjellene.




Jeg tror ikke det var kjedelig for de tilreisende bandene å se denne utsikten fra scenen. I bakgrunnen ser man Reintind, som ligger rett opp bak vår gård!

På dagtid var det salgsboder, lekeområder, hesteridning, hoppeslott, talentiade og korslag. Celines bukse er fra Isbjørn of Sweden- (det er det flere som har spurt om.)

Siden jobben til husbonden sponser festivalen hadde vi anledning til å være i en lavu med andre sponsorer. Plutselig satt jeg ved siden av mannen som styrer Polar Zoo. Husbonden og jeg var jo en tur der i Januar og hadde en skikkelig dårlig opplevelse (link her), så jeg benyttet anledningen til å gi han min tilbakemelding. Nå er jeg spent å se om informasjonen på nettsidene blir bedre! Det skal sies at jeg var med Celines barnehage til polar Zoo i ettertid og hadde en mye bedre opplevelse enn det vi hadde i januar.

Nå skal vi reise å hente Celine hos Mor i Nord og Beste Jens. Vi ska over på gården vår og kanskje får vi plukket litt bær i dag. Vi har hatt rørleggere der ute denne uken somhar lagt nye vannrør fra pumpehuset og til huset, for de gamle rørene gikk i stykker rett før vi overtok gården. Nå skal alt være flott og ferdig der ute! *spent*

Christine

3 comments:

hobbyvimsa sa...

Nydelig sted for konserter det her jA!!Kan tenke meg dette var gøy!!gleder meg til å se bilder fra gården,Klem Linda:)

Anonym sa...

DEJLIG & SINNLIG blogg!!! Hittade hit via nr14. Trevligt att råkas. Välkommen att vara med i min höst-tävling!

Agneta

Eirin sa...

Skjønner at du havnet ved siden av naboen lenger ned i dalen her, altså sjefen i p.zoo. Håper opplevelsen i zooen var bedre andre gangen:))