tirsdag, august 03, 2010

Vinnerne i giveaway!


For en respons på min GiveAway! Jeg gir meg helt over! Tusen millioner takk hver eneste en!


Premiene i min Giveaway var:


Snart finner du Janome symaskiner i min butikk Celines Hus, men først kan du vinne en Janome maskin  her!



Celines Hus gir også en gavepakke verdi 1000 kroner. Jeg setter sammen en flott interiørpakke så snart varene er inne i butikken!



12 stykker servietter brodert med ditt monogram etter ønske. Serviettene er nydelige med hullsøm!


Vinnere:

Symaskinen fra Janome:

Gavekort fra Celines Hus:

Servietter:
Kristine fra Zandvoort (uten blogg)


Vinnerne kan sende en mail til meg, slik at jeg har adressen deres!



Vant du ikke? Fortvil ei- ny giveaway kommer snart- imens kan du stemme på oss i Boligdrømmen 2010!


Christine

7 comments:

-monica- sa...

Gratulerer til heldige vinnere!

Stemmer i vei fra vest.
:hyper:

-monica-

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse til vinnerne! :)))

Havets Datter sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne :)

Bettum Villa sa...

OJ!! DEt var litt av noen premier... Synd jeg ikke hadde fått med meg denne konkurransen.

Grattis til de som vant da!!
:D:D

Klem Madelén

Lena Celine sa...

Grattis til vinnerene, og spesielt 1. premien da..... Kjempe flott gave!!!

Mange klemmer fra Lena

Frau Putz sa...

Jippi-jippi-jippi-yeah!

I am speechless!

Troede ALDRIG, at jeg ville vinde med alle de deltagere. Og så en symaskine. Det er jo helt utroligt.
Det er helt fantastisk. Min gamle symaskine trænger nemlig til udskiftning.

Tusind, tusind tak.

Og jeg stemmer stadig på dig - så du kan få din boligdrøm opfyldt.

Klem fra Karina

helen og gutta sa...

Jeg er helt i sjokk, kan ikke tro det. Det er jo helt Fantastisk at jeg er en av vinnerene. Tusen hjertelig takk Christine.
stor klem fra Helen