søndag, juli 13, 2008

Progresjon i prosjektet hos Mor i Nord

Vi fant en babyseng (350 kr)på bruktbutikken i Narvik. Den kan skyves fra babyvugge størrelse til juniorseng! Samme stil som de andre sengene vi fant til det gamle pikerommet mitt!
Under er det bilde av to senger(250 kr og 350 kr) fra bruktbutikken. De er helt like i utseendet(ikke farge), men den ene er en anelse mindre.

Speilet hang i yttergangen, nå skal det få nytt liv!

Furuhulen er under forandring.....
Flere bilder kommer.

Gledelig søndag.

4 comments:

BeBe`s blogg sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultat. Artig med de gamle sengene fra bruktbutikken!:o)

Trude sa...

Heisann, så spennende dette prosjektet blir. Gleder meg til å se resultater...for jeg vet jo at dere alltids finner på noe flott. Håper du koser deg hos mor. Jeg skal også nordover denne helgen, krysser fingrene for godt vær!!
Vi høres snart igjen, klem

Photo-Me-Life sa...

Du har så mye fint i bloggen din, virkelig innspirerende. Jeg tok å linket deg, vil garrantert tilbake hit for å titte:)

Thea's lille verden sa...

Jeg kjenner jeg blir lykkelig inni meg når jeg ser gammel gul panel blir hvit. :-) Ble kjempefint resultat også!!!