tirsdag, februar 22, 2011

Det store boksalget

I går var det bli-kjent-møte med de kvinnelige listekandidatene i mitt parti og vår ordførerkanidat. Det var utrolig gøy å møte og høre på så bra og kunnskapsrike damer. Jeg tror tiden jeg går i møte kommer til å være enormt lærerik. Bare i går fikk jeg masse nye kunnskaper om hvordan systemene fungerer. Litt hemende er det at jeg sliter med den morgenkvalmen om kvelden, men det må da snart være over???
Skulle ønske jeg hadde notert når kvalmen gikk over sist, ikke for at det hadde trengt å vært likt nå, men i alle fall for å ha en dato å se frem til......

Etter jobb i går var jeg en lyntur innom en bokhandel for å sjekke ut boksalget. Jeg kom hjem med en bærepose full av inspirasjonsbøker som ble solgt ut for småpenger.
Celine var litt pjusk i går, så vi er hjemme i dag. Begge går rundt i pysjamas, og det er jo ganske deilig. Fra Panduro hadde jeg bestilt en stor boks med klippe og limeutstyr, og det er virkelig en hit hos Celine. Hun lager kort og klipper til den store gullmedalje.

Ellers skjer det litt i heimen her, men det er liksom ikke så spennende å blogge. Vi har plagdes med at sikringene går i huset, så i går hadde vi elektriker til å gå over strømsystemet i huset. Desverre fant han store mangler og vi må igang med en oppdatering som koster endel penger. Å utsette det er ikke alternativ, for som nevnt tusen ganger tidligere er jeg livredd for brann, så her taes ingen sjangser.

Christine



5 comments:

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

God bedring til dere begge:)

Ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)

Torill sa...

Så kjekke bøker!! Ein pose full av inspirasjon - det liker me☺

God bedring til begge 2♥

Klem♥

Unknown sa...

Glad for at dere tar det med feil på strøm alvorlig, det kan bli fatale konsekvenser viss man ikke gjør nå med det.
Det holdt på å bli brann hos oss for ei uke siden: http://bevasinteriorgleder.blogspot.com/2011/02/en-bra-start-pa-dagen.html
Det gikk heldigvis bra denne gangen :-)
Men vi hadde brann i huset i Jan 06 huset fikk store matrielle skader, Ingen personskader, og det er det viktigste :-)
God bedring.
Klem
Brit Eva

Anonym sa...

jeg slet også med kvalme hele tiden de første mnd da jeg gikk gravid med guttene mine. Det var så ille at jeg fikk legen til å gi meg noe for kvalmen. Det heter afipran (eller noe sånt) Det funka i hvertfall for meg.
lykke til videre med vidundret i magen.
hilsen fra nord norge

Ingvild sa...

Det virker som det er tiden for syke barnehagebarn om dagen. Sukk. God bedring i heimen =)