onsdag, mai 14, 2014

Ut av comfortsonen- jeg vindsurfer på Pozo, Gran Canaria

I dag har jeg gjort noe som virkelig ut av min comfortsone- jeg har vindsurfet! Herreminhatt så utrolig gøy! Det blåste kaniner på Pozo stranden der det hele foregikk og et øyeblikk (før jeg begynte)var jeg redd jeg skulle komme til å blåse afrika. Nå ble det ingen fare for at jeg skulle blåse spesielt langt i og med at jeg ikke klarte å stå spesielt lenge av gangen. Men jeg stod! og jeg vindsurfet! 
 På med våtdress- klar for surf!
 Her står jeg i vannet med surfelærer Javier- såååå gøy- jeg vil mere (når jeg har hvilt armene litt)
 Jeg vindsurfer!
 Jeg ramler!
Og svømmer for å prøve igjen!

For en kul dag. Husbonden vindsurfet dagen før meg. Skal si det er klasseforskjell på oss to. Husbonden er nærmest klar for å delta i EM, mens jeg nøyer meg med å ha prøvd det!

Christine

2 comments:

Karin sa...

Det er bare å ta av hatten så tøff du er:-)er kjempemorsomt å tørre å prøve noe nytt, og så lykkes med det en prøver. Lykke till videre med både surfing og ferie :-)

Hege sa...

Good girl!!!