torsdag, oktober 14, 2010

Bloggtreffet på Celines Hus

I går arrangerte jeg bloggtreff for jentene i Narvik. Det var en super kveld og gøy å se jentene bak bloggene.
Her er flokken samlet i kurslokalet på Celines Hus. Vi hadde pizza, vin og brus!

Her demonstreres rullespakling!

Hele treffet startet vi på Lindahls Fargehandel som ligger to kvartaler ned i gata. Gutta på Lindahls demonstrerte hvordan vi kunne:
*spraylakkere ting på best mulig måte
*tapetsering- rundt kanter og hjørner
*shabby chic- enkelt med sandpapir og riktig maling
*rullespakkel- hvordan enkelt fjerne strie og ruglete vegger!
Ei blogger var også heldig å vinne 1000 kroner i maling fra Jotun!

Tusen takk gutter!

Her tapetseres det etter alle kunstens regler.

Jeg legger ut en linkliste til narvikbloggerne:
Cathrin: Cattis verden
Carina: Villaveien
Hanne-Marit: Hanne- Marit
Vigdis: Vigdisalbum
Marit Helene: Casa Chitussi
Tone Marie: Tone Mariee
Christel: Scrappeberta
Christina: Min lille lykke
Elisabeth: Lykkelita
Christine: Hvitstil.com


Christine

3 comments:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Hørtes koselig ut...
Skal kose meg i kveld med å titte på alle linkene du la ut

Ha en fin dag

Trine sa...

va en kjempekveld :D
I dag ska æ prøve å få tavla opp på veggen :D GLISE ENDA :)
Tusen takk førr en superkoseli kveld!
Håpe det ikke bli alt førr lenge til neste gang ;)

Klæm Trine

Red Hobbitt sa...

Å så koselig det ser ut som dere hadde det. Litt misunnelig, men ikke så veldig- skal jo til deg i dag og prøve å lære meg å sy.