torsdag, oktober 18, 2012

Rosa Oktober

Jeg tar Rosa Oktober alvorlig.  Jeg kjøper det som er av rosa effekter, kler oss i rosa og tenker rosa.
Hvorfor? Pengene som samles inn går til forskning på brystkreft. Når hver 12. kvinne rammes så er det så inderlig viktig å hjelpe til der vi kan hjelpe til. Jeg har selv 2 jenter, en mamma, en søster, en svigersøster, to tanter, en mormor, to kusiner som også har jenter og mange venninner som kan rammes. Jeg har ikke råd å miste noen.




Link til :ROSA SLØYFE


Christine


3 comments:

Anonym sa...

Fint sagt for å sette ting i perspektiv. Selv har jeg tatt mamografi i dag! Ha en vakker dag i nord, søte deg! Klem Fru Lind

Anonym sa...

Dette gjorde meg rørt, takk fot fint innlegg:)

salige lavendel sa...

Ja, dette er en viktig sak å støtte! Har noen nære og kjære som er rammet, men de har heldigvis klart seg bra.