søndag, januar 06, 2013

Feriemodus

Vi er på vår faste juleferie på Gran Canaria. Vi har kost oss i varmen med familie og venner. Innimellom strikket jeg på en gul påskefanagenser til Isabella. Late dager på stranden, god mat og lekende barn.
Det ene bildet viser forresten mitt høstprosjekt som jeg ikke har skrevet om på bloggen fordi det var en julegave til morinord. Jeg har strikket og strikket på en rosa Marius og forledendag var jeg på monteringskurs hos noen nabodamer her vi bor. fornøyd er jeg med den gaven, det tror jeg mori nord også ble









3 comments:

Karin sa...

Så flink du er blitt til å strikke også. Tar av meg hatten for alt du får til. Tenker mor i nord ble kjempeglad. Flotte bilder, og tenker barna liker Lollo og Bernie showet. Kos dere videre på ferie.

Camilla sa...

Så fine gensere! Hvor på Gran Canaria er dere? Tenker på å reise selv neste romjul og greit med tips fra folk med barn;)

Anonym sa...

Fine gensere du strikker artig å se at du bruker andre farver enn di tradisjonelle som alle strikker ::
Lurer på hvor på Gran CANARIA du ferierer. Har kun vert på Playa del Ingles en gang,syns det var som en evig turistmaskin (8 år siden)
Lurer på om du har tips på hvor det er fint å bo kunne tenkt meg et opphold på 2 mnd da jeg sliter med astma:)))