søndag, januar 26, 2014

Gode ideer?


Jeg trenger litt hjelp. Jeg er på jakt etter en sofa/ hjørnesofa jeg kan ha i en krok foran tv i stua. I dag står det 2 howard stoler der- men det er ganske upraktisk siden vi er fem i familien. Stolene må selges og sofa må inn. Det er ganske trangt om plassen- det er rom for en sofa på 180 cm, men det kan være et hjørne eller en sjeslong på sofaen som kan være inntil 215 cm. Noen som vet om noe kult? Alle ideer taes imot med stor takk.

Stolene som står i tv kroken i dag:

Howard <3 fra Englesson

Christine

8 comments:

Anonym sa...

Sjekk ut seriene Scandinavia og Milano fra Bolia :)

Hilsen Tina

toves sammensurium sa...

Av og til må nok det praktiske få komme i første rekke - synd,stolene er rålekre!!Lykke til med å finne den perfekte sofa!!!
Toveklem :)

Anonym sa...

Sjekk ut cozy corner fra Living. Den er helt fantastisk :)

hilsen Ingeborg

Anonym sa...

Hiver meg på cozy corner! Men den bygger litt, mulig du kan sette sammen moduler?

Anonym sa...

Hjellegjerde hos Bohus har mange fine :-)

Amanda R. sa...

Hei Christine. Nydelige stoler, men ser problemet. Skjekk ut furninovas modulsofaer. Jeg har personlig forelsket meg i Cartago-modellen deres, men den bygger litt med brede armlener.

Gratulerer så mye med den lille. Kos dere og nyt. Håper det snart er min tur til å vente enda en liten :)

Anonym sa...

Karlstad-serien fra IKEA. Den er billig og god. Velg stoffet Isunda grå;)

Anonym sa...

Kan du ikke bare sette stolene på oppbevaring til du får bygget det nye huset ditt?