onsdag, april 09, 2014

Box it!

I forbindelse med dåpen til Philippa (Lippa heter hun oftest her hjemme) skulle jeg sortere meg gjennom endel klær jeg skulle gi til min kommende tantejente. (tenk at jeg skal bli tante!!!) I utgangspunktet er jo den siste uken før dåp litt hektisk, men vi begynte altså å skulle sortere i klær. Og det hele utviklet seg til å bli en storopprydding. Før jeg viste ordet av det stod det oppbevaringsbokser fra Europris over hele stuegulvet og ALT av klær vi har i skap, boder loft og skap lå utover stuegulvet! 


Begge jentene er helt elleville med perling. Så nå fikk vi samlet alle småbokser med perler i gigabokser. Sjekk ut de fine boksene de har fått på Europris med pastell-lokk



 
Prosjektet i sin begynnelse- ikke ante jeg hva det skulle utvikle seg til.
Her er vi ferdig. Masse av dette er gitt bort på facebook, noe er gitt til min kommende tantejente og resten er sortert etter størrelser  (både sko og klær) og endel sesongklær har fått esker å bo i.
Jeg er så glad og det føles sååååå godt

Jeg har egentlig alltid vært en boksoman. Her er det orden i sysakene etter ett innfall om å sortere i boden.




Da er det bare å: box it!

Christine

5 comments:

Anonym sa...

FANTASTSK!!!

Maiken sa...

Fantastisk! Heilt utruleg godt å sjå at det er fleire enn meg som ser verdien i boksar og system. Har fulgt deg i fleire år no, og eg må seia at det alltid er ein fryd kvar gong du kjem med nytt innlegg. Fortsett det gode arbeidet og lukke til med dåp :-)

Anonym sa...

Så flink du er!
Jeg har kjøpt boksene, men de står fortsatt i en stabbel...
"Til helga kanskje..."
Jeg visste jeg hadde sett det bildet før! ;o)
Ha en fin dag!
Hilsen Marte

Vibeke / Mammas Hus sa...

Love it! :D ♥ kasser ♥

Komadyret sa...

Det der er min drømmebod, skal jammen vise gubben at det går an.....hehe, kanskje kanskje vil det se slikt ut når jeg får ryddet garasjeloftet for husrenovering/oppbevaring stasj (og gammel drit jeg har samlet på) Boksene har jeg allerede stappet fulle, men det trengs en kraftig opprydning ;)