lørdag, april 12, 2014

Gave fra PolarnOPyret til leserne mine!

PolarnOPyret har sendt meg en stor bunke luer med deilige polkadotter på. Disse kan jeg gi til lesere av hvitstil.com. Alt du trenger å gjøre er å skrive en kommenter i kommentarfeltet. Vinnerne annonserer jeg søndag kveld og luen poster jeg mandag. Supert om du kan gå inn å sjekke om du er vinner på søndag.
Min jentebukett i polkadottluer

Lippa i lua


Da trekker jeg vinnerne i morgen. Fint om du noterer ned hvilken str du ønsker. Jeg har to å velge mellom 9mnd til 2 år    eller     2år til 9år


Nå skal jeg ta med de to minste jentene å se på Celine kjører slalomrenn i Narvikfjellet. Flaks for oss går rennet i bakken som ligger nærmest huset vårt- så det blir ikke langt å gå.
Og forresten: jeg har vært på trening i dag tidig- klapp på skulderen til meg!

Christine

Ps: dette er et sammarbeid mellom hvitstil.com og PolarnOpyret

144 comments:

Anne berit sa...

Super giweaway! Ønsker meg 2-9år

Husflidstausa sa...

Det var stilig hue det. Trur barnebarnet hadde likt ei slik :-) Treng eventuelt str 2-9 år.

Unknown sa...

Legger igjen en kommentar i håp om å vinne en fin lue til lillegullet, Aurora 😊 Str.2-9år.
- Kine Marion 😊

Mitt hjerte sa...

Nydelig bukett jenter:) Jeg er gjerne med på å prøve lykken om pop lue 2-9 år blir supert;) Kos dere i bakken og lykke til! Klem fra Merete

Unknown sa...

Ønske meg ei sånn sånn i str 2 år ♥ de var så søte♥
Linda K Hugnastad

Anonym sa...

Hei. Jeg vil gjerne ha en lue i str. 2-9år❤️ Mvh Charlotte Jacobsen

Vigdis sa...

Kjempefin lue! Er gjerne med i trekninga av en i den største størrelsen :)

Marit sa...

Skjønne luer på skjønne jenter!
Hadde vært super til jenta mi på 4 år.
Lykke til med slalomrenn for eldstejenta og heldige er de som får smake kaka du bakte i går!

Påskeklem, Marit🐣
Maritnh@live.no

Anonym sa...

For en inspirerende blogg du har! Denne luen passer perfekt til Thea sin nye skalljakke i rosa! Hadde blitt kjempeglad om vi fikk en sånn i str. 2-9 år! Tvi tvi og riktig god påske til deg og familien:)
Hilsen Kine K

Anonym sa...

Så fine luer :) Ønsker meg en i str.2-9 år.
Mvh, Linn Merethe Bakke

Guro sa...

En sånn lue hadde passet perfekt til lillesøster her i huset. Er veldig vanskelig å finne fine vårluer for tiden!
Vi ønsker oss da den minste strørrelsen :)

Lykke til med slalomrenn i dag!
Hilsen Guro

Anonym sa...

Så fine jenter:) Skulle gjerne hatt en til jenten min på 8 år:) -Julie, Stavanger

vivian sa...

Så herlige luer. Vil veldig gjerne ha en til frøkna min i str. 2-9år. :)

Linn sa...

Jeg ønsker meg 2-9 år:-)

Unknown sa...

Så herlige luer!<3 Vil veldig gjerne ha en til frøkna min i str. 2-9år. :)

Linn Teksum sa...

Luene er kjempesøte :-) Ønsker en i 9mnd -2 år :-)

Anonym sa...

Hei.
Ønsker meg den fine luen i 2-9 år.....eller den minste hvis det er tomt for 2-9 år.
Kjempefine luer.
God påske til dere.
Hilsen Elin Andersen-Berg

Kjersti sa...

Kjempefine luer! Storebror har ei turkis lue fra PoP med striper, så med denne i 9 mnd - 2 år hadde lillesøster matchet perfekt! :)

Lykke til i bakken og god påske :)

Anonym sa...

Så fin lue! Den hadde Nikoline på 5 år blitt fin i. Hilsen Silje (srkvande@online.no)

Unknown sa...

Så fine luer på fine jenter! :) jeg vil gjerne ha den i den minste størrelsen :)

Anonym sa...

Hei! Så fine luer. Ønsker meg en i str 2-9 år! Marimor:-)

Sara Ch. sa...

Nydelige jenter =) super giveaway ønsker 9mnd til 2 år. HErlig blogg som besøkes daglig =) God påske

Fruen sa...

Eeeelsker polkadotter♥ tror ikke det går en dag uten at jeg eller snuppa ikler oss prikker:) vil gjerne være med i trekningen, str 2-9år passer nok best til min 31/2åring :)
Ha en fiiiin dag! Liker godt vektreduksjonsinnleggene dine! Håper de inspirerer like mye når jeg har født i juni, og skal i gang sjøl og:)
God påske!
Klemklem

Anonym sa...

Så skjønne luer, sånn vil me og gjerne ha <3 hilsen Lindy lindy_335@hotmail.com

Fruen sa...

Forsvant kommentaren min?
Hvertfall så melder jeg på snuppa, str 2-9år. Det passer vel best når hun er 31/2 år:)
Gooood påske, fra prikkeelskende mamma:)
Klemklem

Anonym sa...

Kule luer! 2-9år:)
Maya_rava29@hotmail.com

Camilla sa...

Super søte luer!!! Ønsker en til datteren min i Størrelse 2-9 år:) Vi var en tur på Polarn i dag og de hadde fått inn så mye fint. Tvi, tvi til Celine og tvi, tvi til meg:) god helg!

Karen sa...

Hei! Jeg vil gjerne bli den heldige vinneren av str 9mnd-2år. Hilsen Karen

Synne sa...

Så søte jentene dine er! :-) Det er alltid koselig å lese bloggen din! :-) Du gir masse inspirasjon! :-)
Emma-mi ønsker seg en sånn (størrelse 9 måneder -2 år)! :-)

Anne Elisabeth sa...

Er lett med i trekningen om lua i 2-9 år 😁 👍

Anonym sa...

Super giveaway! Hadde uansett tenkt til å klikke denne luen hjem, men kanskje jeg er heldig å vinner? ;) Ønsker meg 2-9år :)

Kine Mari

Anonym sa...

Den var søt! Vil gjerne være med på trekningen på den. Jeg har to jenter på 2 og snart 4, og lillesøster i magen som er ventet tidlig i august :D
MVH. Anette L.

Anonym sa...

Så vårlige, fine luer. Jeg slenger inn et kryss i taket for en lue i str 9mnd til 2 år.
Hilsen Tina Magdalene

ESMERALDAS HJERTE sa...

sååå fine luer :) Jeg vil veldig gjerne være med, har to tvillingjenter jeg er fadder til, så vil veldig gjerne ha to luer i alder 2-9 år <3 Er ofte på bloggen din, den inspirerer !! Klem fra ELisabeth

Magnhild sa...

Hei! Elsker luvene til PolarnOPyret! Men nå har yngstejenta vokst ut av sine, så det hadde passa perfekt med ei som var litt større.
Ho trenger str. 2-9 år :-)
God påske!!

Anonym sa...

For noen herlige jenter og kule luer :) ønsker meg en slik i str 6 år el den str som passer rundt der!
God påske :)

Lisa Marie

Marielle Røssås sa...

Kjempefine!
Siden jeg har en liten på bare noen uker og en som har passert to år er det uansett hvilken størrelse jeg eventuelt får ;-)

Anonym sa...

Morsom og nydelig på samme tid, str. opp til 9 år burde gå fint, tvi tvi <3

ACklem

Mia sa...

De e så fin de luen, ønske ei i str 2-9 år. Også må e jo skryt av den fine bloggen din😊
Mia

Audhild sa...

Prøver lykken for Isabell-prinsessa mi :)
2-9 år :)

Anonym sa...

Sååå fine! Eg ynskjer meg ei i str 2-9 år.
Fjelljanne

Anonym sa...

Nydelig blogg!
Du inspirerer og imponerer med alt du får tid til å gjøre med hus, hjem og hobbyprosjekter samtidig som du er 3-barns-mor i den mest travle småbarnsperioden :)
Ønsker meg en lue til jente på 7 som digger prikker ;)

Hilsen trebarnsmor Eli fra Bergen

Anonym sa...

Så fine luer. Ønsker meg den største. Hilsen Stephanie ;)

Hyttedrømmen sa...

Supre luer! Vil gjerne vinne!

Hyttedrømmen sa...

Supre luer! Vil gjerne vinne!

Anonym sa...

Flotte luer! Vinner gjerne en sånn til frøkna! :)
Bente Solvang

ingrid sa...

ønsker en i str 9md-2år :)

HusmorDronninga sa...

Knallfine! Kunne hatt ei til kvar av jentene..men kanskje ei i den største størrelsen?
Ha ein fantastisk fin påske!
Kjersti :)

Anonym sa...

Fine luer. Ønsker meg ei lue i str 2-9 år :-) Hilde

Anonym sa...

Håper å vinne til en av mine gutter 9mnd-2 år :) God påske :) -Linda

hege løkken sa...

Rikke ønsker seg lue i str. 9mnd til 2 år :)

Anonym sa...

Så fine luer :-) Ønsker meg en i 9 mnd-2år og håper på vinnerlykke! Mvh Marianne Olsen

Anonym sa...

Søte luer på søte jenter 😄 jeg ønsker meg str 2-9 år. God påske 🐣🐥 hilsen Anne Kristine M-N

Åshild sa...

Jeg ønsker meg en sånn lue til min Filippa! Størrelse 2-9 år.

:)

Anonym sa...

Nydelige jenter :) ønsker meg den minste størrelsen. Hilsen Mona
mona_c_e@hotmail.com

Lotta sa...

Så fine! Vi vil gjerne være med og str fra 9 mnd hadde vært supert:) God Påske!
Hilsen
Lotta

Anonym sa...

Heisann! Jeg kunne også tenkt meg å vunnet til mine 2 jenter (str 2-9).

Mvh Åshild K (akjarvik@online.no)

Trine sa...

Så flotte luer. De ville passet supert til jentenes pop-jakker.

Ønsker meg en i 2-9 år.

Familien Kulø sa...

Jeg ønsker meg ei slik i 2-9 år:)

Unknown sa...

Friske luer. Dette blir jeg med på. 2-9 år.

marianne/ storesky@hotmail.com sa...

Så kule luer! Ønsker str 2-9år hvis jeg vinner :)

Ingun sa...

Ønsker en slik til BB. 9 mnd - 2 år. ♥ til lille Jenny

Anonym sa...

Eg har tre frøkner som du, bare litt større! Håpe på påske-vinner-flaks og ønske meg str 2-9 år. Superfine luer!!! God påske🐥 Mvh Ingrid

Filippa sa...

Så søte de luene er og ikke minst veldigmsøte modeller som viser de frem.
Hvis jeg skulle være så heldig å vinne passer det godt med en lue i str 9mnd til 2 år.

Line S. sa...

Hei!
Tror en slik flott lue ville passe godt til nabojenta på 4 år :)

God påske til deg og dine <3

Anonym sa...

Så nydelig lue, sånn ønsker jeg meg til datteren min i størrelse 9 mnd-2år:)

Jeanette

Anonym sa...

Det flott jenter i kule luer - jeg prøver lykken :) Ønsker str. 2-9 år!

Hilsen Renate :)

Unknown sa...

Herlig! Ønsker meg 9 mnd til 2 år.

Sanjay sa...

Kjempefine luer, ønsker meg en i str 2-9 år ! :) God påske!

Anonym sa...

For noen nydelige luer!!
Ønsker meg veldig ei i str.2-9 år til lilletuppa mi:-)

Mia Hammerås

Anonym sa...

Hei,flotte luer.Vil gjerne være med i trekningen,størrelse 2-9 år.Ha en fin dag,hilsen Vigdis.(viva301@hotmail.com)

Maja-Lisa sa...

Så fine! Hade gjerne vunnet en i den større størrelsen, eller den mindre. :)

Anonym sa...

Rikke ønske sæ ei i str 2 år ��
Mvh
Trude Harlund

Unknown sa...

Så friske farger. Dette vil jeg være med på. Vh Gunn

Liam og Ranja sa...

Lille Liam ønsker seg en sånn i str 9 mnd-2 år. Da hadde både han og mammaen blitt glade :-)

Anne Grete sa...

Så fine luer :) Ønsker meg en til min jente i str. 2-9 år :)

LK sa...

Hadde vært veldig morsomt å vinne ei i str 2-9 år :)

Linn Groven sa...

Skikkelige fine vårluer som jeg gjerne vil kle jentene mine i :) Om det er lov ønsker jeg meg to luer i str 2-9år.

Mamma til to sa...

Jeg har to jenter så begge størrelsene er ønsket😄

Lisa Stålskjær sa...

Råtøffe luer! Tror str 9mnd-2 år passer jenta mi :)

MillaCamilla sa...

Flott lue! Ønsker en i str 2-9 år til minstejenta som snart blir storesøster:)

missmillan@gmail.com

Marianne sa...

Så herlige! Ønsker meg i den minste størrelsen litjmora mi, Ida Celine😊

Anonym sa...

Å ja:-) 2-9 år:-). Randi Gjestad.god påske :-)

Kine sa...

Elsker luene fra PoP! Ønsker meg en i str 2-9 år :-)

Eva Dahl sa...

Såååå fin:) har hettejakken og windstopperen i gul fra p&p så denne ville passet perfekt til min fireåring. Ønske,ønske:))

Gry sa...

Hei, jeg og søstera mi fyller 3 og 1 år den 29. og 30.mai, vært supre vårluer , så begge str passer oss, ha en fin påske. (grythorsteinsen@yahoo.no)

Anonym sa...

Kjempefine luer. Ønsker 9 mnd-2 år om jeg er så heldig å bli trukket ut :) mvh TrønderLinn

Elin sa...

Kjempefine luer, ønsker meg 2-9 år😃

Lillian sa...

Så stilige ! Vi ønsker oss i str 2-9 år, krysser fingrene for at jeg er så heldig!! :)
Kos dere i bakken!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ja takk, begge deler ;)

Fine jentene dine ♥

Anonym sa...

Så kule luer på kule jenter!
Jeg har to jenter, 4 og 6 år - begge hadde vært fine i de luene :)

God lørdag!
Tove

Anonym sa...

Hei!

Denne luen var skjønn å ha på ørene for å hindre ørebetennelse her i vindfulle Stavanger:)

Str: 9månd-2 år:)

Hilsen
monakathrine@hotmail.com

Anonym sa...

Super fine huer. Er gjerne med i trekninga. 2-9år. Mvh Marianne Sandvik

Anonym sa...

Så fin lue! Ønsker meg str 2-9 år. Har 3 jenter på samme alder som dine, så skulle jeg være så heldig å vinne blir nok luen velbrukt :-)

God påske!

Hilsen Mia M.

Anonym sa...

Åååå dette vil jeg være med på 😊 Du har en nydelig blogg, har fulgt deg siden Celine var liten. Digger polar'n klær, de har en fantastisk kvalitet. Ønsker veldig gjerne en slik lue, str 2-9 år. Krysser fingrene og håper på påske-lykke🐥

Hilsen Trine

Christina, Pål & Philip & Oscar & Emma sa...

Kjempe søte! 2-9år.

Sonia sa...

Åååå ej he kjempe løst å vinne ei flott hue frå Polarn:) he to på 3 og 5 som hadde vør nydelige i prikkahua :) håpe håpe 😃

Anonym sa...

Nydelig flotte huer :) ej he en på 3 å ei på 5 som hadde vør flotte i prikkahue 👍 håper å vinne..
Sonia 😃

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne en lue:-)
Jeanette

Anonym sa...

Stilig lue! Æ har ei på 5 og ei på 2 :)
Hilsen Kari-Ann (kabjornstrom@hotmail.no)

Anonym sa...

Tuva blir glad for en lue i str 2-9 år. :)

tina_gunther@hotmail.com

Gudveig Skurdal guddis@hotmail.com sa...

Viss jeg er så heldig at jeg vinner, ønsker jeg to luer til jentene mine i str 2-9.

Anonym sa...

Viss jeg er så heldig at jeg vinner, ønsker jeg to luer til jentene mine i str 2-9.





Gudveig Skurdal
guddis@hotmail.com

Anonym sa...

Viss jeg er så heldig at jeg vinner, ønsker jeg to luer til jentene mine i str 2-9.





Gudveig Skurdal
guddis@hotmail.com

Karin sa...

Kjempefine jenter i flotte luer. Så flott å bo så nærme slalombakken. :-) Tenker hun synes det er stas at dere kommer og heier på henne B-) Jeg ønsker 9 mnd til 2 år hvis jeg er så heldig å vinne.

Petrine ~ Nederst i havna sa...

oi, så søt!
Polkadotter ♥
Ønsker meg luen fra str. 9 mnd :)

Tine sa...

Så søte luer, og flotte jenter :)
Jeg har snart toåring og snart ei lita ei, så det er egentlig det samme ang str :)

Eline sa...

Hei! Nydelige jenter du har! Tror min lille tulle på 3 år hadde blitt glad for den største modellen. God påske til dere! Hilsen fra eline

Eline sa...

Nydelige jenter! Tulla mi på 3 år hadde blitt glad for den største modellen! God påske til dere!

Marianne H.S sa...

Så fine! Satser på vinnerlykke av lue str 9 mnd-2år :)

(maaho83@hotmail.com)

Anonym sa...

Ønsker meg veldig gjerne en sånn i 2-9 år:-)
Mvh Rebecca.

Anne sa...

Mie hadde nok blitt glad for en slik lue i str 2-9 år.

Anne sa...

Mie hadde nok blitt glad for en slik lue i str 2-9 år.

Anonym sa...

Hadde blitt kjempeglad for en så flott lue til min jente str 2-9 år :-)

God påske til dere alle sammen!

Hilsen Elisabeth i Tromsø

Maria V. sa...

Så fine! Hiver meg på og ønsker meg str. 2-9 år :)

Vivian sa...


Ååå så fine jenter med skjønne luer! Har tre små på samme alder som dine.

Helst største størrelsen:)
Ha en fin påske!

Hilsen Vivian

Camilla sa...

Super fine luer og for noen skjønne jenter du har! Håper å vinne ei lue til min jente. Ønsker størrelse 2-9 år!

Camilla sa...

Super fine luer og for noen skjønne jenter du har! Håper å vinne ei lue til min jente. Ønsker størrelse 2-9 år!

Anonym sa...

Supersøte! Ønsker ei i str 2-9:)
Hilsen fra Janne

Unknown sa...

Så fine luer! Ønsker meg den minste. Hilsen Thea

Unknown sa...

Så fine luer! Hvis jeg vinner ønsker jeg meg den minste lua:)

Anonym sa...

Hei.
Så fine luer på fine jenter.
Jeg ønsker å vinne en lue i str 2-9 år.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Lisa sa...

Vi vil gjerne være med! Luer med skikkelig gladfarger :-)

Klem LMO

Lisa sa...

Wæ, glemte å skrive størrelsen! 9mnd til 2 år :-)

Klem LMO

Unknown sa...

Så fin lue :)
Ønsker meg en lue i str. 2-9 år :)

Christine Karlsen sa...

Den største lua :)

Christine karlsen sa...

den minste :)

Anonym sa...

Er så imponert over denne flotte bloggen. . . Titter innom daglig. Farmors lille skatt hadde likt godt en lue i minste størrelse.

Anonym sa...

Jeg ønsker meg en 2-9 år til jenta mi:)

Klem fra Heidi

Heidi_boge@hotmail.com

Monas hobbyblogg sa...

Tøffe luer. Jeg kunne tenkt meg 2-9 år :)

Anonym sa...

Kjempesøte :) Ønsker en i str 2-9 år. Klem Ruth

Anonym sa...

Åååå så fine luer (og jenter!)!
Jeg håper jeg vinner, str 2-9 år.
Hilsen marte.mor@live.no

Anonym sa...

Hei! Så fin lue! Jenta mi hadde blitt veldig glad for ei slik ei i str 2-9 år :) Ha ei fin påske! :)
Mvh Eva Wold (eva-wold@online.no)

Anonym sa...

Er gjerne med i trekningen om lue i str. 2-9 år :) mvh Christine E.A.

Anonym sa...

Flink å trene!!! Supre luer, både storesøster og lillebror kunne tenke seg disse! I minste størrelse, eller en stor og en liten! Klem fra Marthe Lind

Anonym sa...

Kjempe fin lue! ønsker meg en i str.9 mnd - 2 år :) mvh Line johansen (line_bejo@hotmail.com)

Anonym sa...

Åhh, fine!! Jag har en av var storlek her hjemme så spiller inge rolle vilken stl vis vi skulle vara så heldige 😃
Mvh
Suzanne

Alexandra Sjøen sa...

Største jenta hadde veldig glad for ei så fin lue (største str)

Klem fra Alexandra :-)

rixt sa...

Utrolig fin lue. Ønsker meg Str 2-9 år hvis jeg vinner

Unknown sa...

For ei kjæmpefin lue :-) Ønske mæ ei til mitt lille barnebarn på 10 mnd :-)
God påske :-)

Guro sa...

Kjempefin lue, på kjempefine jenter! Min Alma på 6 år hadde nok likt denne :) god påske!

Eli Kristin Magnussen sa...

Glad vårlue :)

Kan jo håpe på vinnerlykke - ei lue med prikker til vesla mi. Str 2-9 år må det bli.

Eli Kristin

Anonym sa...

Jeg kunner gjerne vunnet en lue til 2-åringen :)

Mvh Lena H

Anonym sa...

Nydelig lue æ håper å få i str 2-9 år! God påske :)-Silje N-