søndag, april 13, 2014

Luer fra PolarnOPyret

Da har jeg funnet 10 stykker som skal få luer fra PolarnOPyret. For å gjøre det rettferdig begynte jeg øverst og ga vekk de tre jeg hadde i stor størrelse og så tok jeg de øverste 7 som ønsket seg den minste størrelsen.
Hvis du er en luevinner- send en mail christine@hvitstil.com til meg og skriv luevinner i subjektfeltet på mailen så jeg er sikker på at den ikke reiser i en mailboks den ikke skal :) Skriv også hvilket nummer du er i vinnerrekken- så blir det lettere for meg å holde kontroll :)

1 Anne Berit
2 Husflidstausa
3 Kine Marion
4 Linda Hugnastad
5 Vigdis
6 Guros lille boble
7 Linn Teksum
8 Elin Andersen Berg
9 Kjersti
10 Elise Barsnes


Gratulerer så masse superduper fin og deilig lue!

Christine

3 comments:

Unknown sa...

Hurra! Nå ble jeg glad! Jeg vinner så sjeldent! Sender epost med en gang :)

Vigdis sa...

Hurra! Tusen takk :)

Linn Teksum sa...

Hurra :-) Har akkurat sendt mail; har glemt å sjekke siden din i påskeferien ;-)