tirsdag, juni 22, 2010

Malebord


I casa bussoli maler vi. Jeg var på vei for å finne bukker fo å lage meg malebord, da smartingen på lindahls malebutikk i narvik sa at jeg kunne bruke to paller og planker. Malebord helt gratis. fungerer perfekt, slik at man kan male uten å få rygghall. Nå er det ikke kjøkkendørene jeg maler på, de er levert til kjøkkenfornyeren. Dette er dører til hyllesystemet i tvstua. Bilder kommer. På vårt soverom er to gode onkler i gang med å lage en tv nisje. Jeg har tatt bilder underveis, og straks jeg har internett på plass skal jeg legge ut ett innlegg om hvordan man lager det selv. Ha en deilig kveld.
Christine

15 comments:

Anonym sa...

hei christine,

noen ganger så må
jeg innrømme at jeg
tenker "hva går denne
christine på" ...!

jeg går på elixia
men maken til overskudd som
hos deg skal jeg lete lenge
etter ...!

jeg tar av meg hatten ...!

dere er så utrolig dyktige
og det er en fryd å følge
med på utviklingen ...!

ha en fin kveld du også ...!

AC klem til deg

♥♥
♥♥♥

CasaGroth sa...

Veldig spennende Christine!

Gleder meg til å se hvordan det blir :)

Mvh Silje

Christina sa...

Heia malefrøken!

Fikk du meldinga mi på mobilen?;)
Smart med malebord.Gleder meg til å se;)

Klem til deg!

by Siv sa...

Jeg må virkelig berømme dere for dette gigantiske prosjektet. Blir utrolig kjekt å følge dere både med hus og butikk :)
Ha en strålende flott malekveld
*Siv*

Anonym sa...

Herlig å se innlegg fra Casa Bussoli igjen, de har vært savnet....
Malemester nr 1 du :)

Slike malebord bruker vi også, utrolig hendig og billig.
Neste prosjekt for meg er maling av flaggstang..

Lykke til med alt i heimen.
Klem

Anonym sa...

Så smaaaart. :)Nydelige flis i forrige innlegg. Detta blir flott. :)Klem.

Kristin sa...

Så effektive dere er!! Dere har jo nettopp overtatt huset jo! Gleder meg til å se flere bilder :) Du er så flink :)

home 4us sa...

Hvor har du funnet den hvite flisen?
Må ha slike!!

Monica sa...

Hva maler du med? Spray på boks eller med rull/kost?

Rock'n Roll Ballerina sa...

Blir spennede å se det ferdige resultatet:)

MissMette sa...

Hei Christine :)
En stund siden jeg var inne hos deg nå, og du verden som du står på :) og så spennende å følge meg på hva du har gjort i det siste! gratulerer så mye med både hus, landsted og snart butikk!!! Gleder meg til å følge deg videre. Ha en flott kveld, klem fra Mette

Familien Tuv sa...

Så flinke og driftige dere er! Gleder meg til å komme og se:) KLEM

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer med nytt hus! Det blir spennende å følge med her, er sikker på at dere kommer til å få det kjempeflott!! Gleder meg til flere bilder av huset :) Ha en fin-fin arbeidsdag i dag :

Hilsen fast anonym leser

hobbyvimsa sa...

Du er utrolig kreativ,og jeg henger meg også på at du må ha et utrolig over skudd!!gleder meg til å se det ferdige resultatet.En får en ekstar piff å får lyst til å få ting unna når en har en blogg,vil jo liksom vise det frem da he he,kjenner til det!!!Linda

Vårt Hus sa...

Så lurt tips, å bruke to paller meg planker på. Det var jammen meg smart- og ikke minst gratis!
Kjøkken flisene dine er like til mine. Jeg er kjempe fornøyd med dem. De er lette å vaske og ikke minst synes jeg de er enkle og elegante- og gir meg akkurat den looken på kjøkkenet som jeg ønsker.
Ha en flott St. Hans feiring
Klem Yvonne