onsdag, juni 02, 2010

Trender i gelender?

Det nye huset vårt har en trapp, og på trappen finnes ingen gelender. Det fungerer rett og slett ikke for oss som har Celine og mange andre små på besøk. Det måtte komme ett gelender på trappen.

Jeg søkte og lette på nett og fant en mann i Narvik som drev med tredreing. Tre ganger ombestemte jeg meg på hva vi skulle ha. Det er ikke lett å finne ut hva som blir seende riktig ut.......helt til jeg bladde i Hennies interiør. Der fant jeg trappegelenderet som var helt riktig for vår trapp. Desverre var bildet så lite at jeg ikke klarte å få det frem, men det kommer bilde på bloggen om under tre uker, for da er vi inne i ny-huset.

Ellers kan jeg fortelle at jeg er i Oslo noen dager. Det føles som jeg er kommmet til ett annet land. Så utrolig varm og deilig. I tillegg til å ha trålet alle mine favoritt interiørbutikker har jeg sittet ute og kost meg med deilig rosé vin. I morgen skal nok en dag i hovedstaden nytes.

Christine

2 comments:

Alexander Mathisen sa...

Satser på at den nye trappa kommer til og bli fin :) Kan tenkte meg det hadde skjedd noen uhell om hun hadde falt ned trappa..

Kos deg i vår hovedstad i dag ! :)

- Alexander

Anne Karins Mat og Vin sa...

Blir spennendes å se! Er selv på jakt etter ny trapp. Har malt hele loftsetasjen, og da ble plutselig den gamle trappa helt malplasert.. Blir spennendes å se resultatet hos deg!

Kos deg i Oslo, en deilig by:-)

Klem