mandag, september 24, 2012

Frokostbliss og mandagsveiing

I dag har jeg en lang dag foran meg og derfor tar jeg meg tid til en skikkelig frokost. I dag er det nemlig 7.4 kg mindre Christine enn det som var for vel 4 uker siden. Helnøttn er borte fra livet mitt og jeg savner han ikke i det hele tatt. I veska ligger en nutrilett bar hvis akutt sult skulle oppstå. Dette er virkelig ingen sak å få til så langt og hundre ganger lettere enn pulver og ketose greiene. (Yes- jeg har prøvd det også)

Husbonden er borte denne uka, så min søster er flyttet inn med oss. Herregud så heldig jeg er. Så i går var vi først på en tre-timers tur og etterpå tok tante mimmi og Celine seg en tur til kinoen. Jeg har en liten mariusgenser på pinnene, så her telles det masker.
God mandag
Christine

15 comments:

Rita sa...

Gratulerer! Du er jo bare kjempeflink! :)

mali-mo sa...

Så flink du er!

Jeg gikk ned 13 kilo med enkel kostomlegging og litt mosjon etter at jeg fikk Nikolaj. Nå etter Olivia er de på igjen + 2 til, så her skal jeg også igang, og tenkte å blogge litt om dette fremover.

Må si du er superinspirerende!! Stå på, du er kjempeflink!!

Anonym sa...

Grattis, så flink du er! :)
Kan ikke du skrive litt om hva og når du spiser i løpet av en hel dag?

Anonym sa...

Hei,
Kjempeflink du er , og 6 kg er en størrelse endring i klær.
Hanne

Astrid sa...

Gratulerer !!! Så flink du er, det er mye å gå ned med tanke på (slik jeg har forstått det) at forandringene dine hovedsaklig er i kosten og ikke trening. Men du vet hva de sier - abs are made in the kitchen!

Anonym sa...

Korsn går d Ann å gå ned 7 kg? Kor heldig du e. Jeg får ikke til å gå ned ett eneste kg...

Mette sa...

Lenge siden jeg har kommentert hos deg (selv om jeg ofte er innom :-)) Ma bare si at du har vaert/er kjempeflink! Dette star det skikkelig respekt av.

Merethe sa...

Gurimeg så flink du er!!! :)
Jeg bare lurer, siden du e så godt i siget?
Hva spiser du til frokost og lunsj? Jeg prøver også å gå ned i vekt, men sliter litt med å finne de riktige matvarene til akkurat de måltidene. Har du noen gode tips?? Pålegg, knekkebrød, frukt, yoghurt??

Lykke til videre med vektreduksjonen!! :)

Hege sa...

Så gøy å følge deg med kostholdsendringen og vektnedgang!
Jeg heier på deg!
Stå på!
Gleder meg til å se Marius-genseren ferdig.
Hege

Mitt Lille Smykkeskrin sa...

Så flink du er!! Må være gøy når man ser slike resultater - det er jo en god inspirasjon til å fortsette. Kan forresten anbefale Atkins sin kokos/sjokoladebar; det er så nært bounty som det går an!

Kine sa...

Du er rå, og til stor inspirasjon!

Anonym sa...

Så imponerende! Kan du ikke skrive et innlegg med noen tips til oss? Hva spiser du og hvor streng er du? Spiser du aldri en sjokolade, eller tar du en liten en på lørdagen kanskje? Trener du hardt? Jeg har også prøvd både supper og ketose og det meste annet. Det blir for komplisert og dermed også ofte kun kortvarig... Har fått resultater med ekstrem hard trening, men klarer ikke å holde det heller i lengden. Tenker derfor nå å kjøre god gammeldags "sunn og mager kost kombinert med mer bevegelse" :) Inspirert av deg :):)

VillaVanilje sa...

Hei.
Etter å ha fulg og elsket bloggen din i flere år. Så synes jeg nå det er veldig spennende og inspirerende å følge slankingen din. :) super flink er du!!
Hadde du hatt lyst til å dele en ukes meny med oss lesere? Altså fra frokost til kvelds en uke.

Hadde vært supert!!

Tomines hjem sa...

YOU GO GIRL!!!!

Anonym sa...

Hei,
så inspirerende det er å lese om livsstilsendringen din!
Jeg er akkurat i oppstartsfasen selv, etter å ha slanket meg konstant de siste 10-15 årene på kjappest mulige måter (selvfølgelig uten resultat). Har til slutt innsett at varig vektnedgang egentlig bare krever to ting: sunn fornuft og masse, masse tålmodighet. Så når alt kjennes vanskelig og jeg bare vil gi opp hele greia, hjelper det å tenke at du klarer det, da skal jeg også! Takk!