mandag, september 17, 2012

Helt greit.....

Mandagens veiing er overstått og det var ned 0.5 kg. Ok, jeg er fornøyd med innsatsen generellt og mindre fornøyd med Oslo-turen (kcal-messig sett) . I morgen skal jeg legge en mat plan for resten av uken. På onsdag har Beste Jens bursdag, og jeg skal jammen legge en plan for den dagen også. Siden han skal feire her oss oss kan jeg lage noe deilig og magert som jeg kan spise og noen sukkerbomber til de andre :)

Akkurat kommet hjem fra teater med Celine. Pelle Politibil har vi sett og barna var trollbundet. Hun har aldri hørt om Pelle Politibil før, men det gjorde ikke noe......

Christine

8 comments:

Unknown sa...

Flink du e med plana :)

Fru Eikje sa...

Syns du er superflink jeg! God planlegging er halve jobben (resten er viljestyrke... hihi) :)

Lykke til den kommende uken, jeg heier på deg!

Anonym sa...

Ja, sånn er det:-) går i rykk og napp. Av og til møter man et lite vektplatå, med lite eller ingen nedgang, før det løsner igjen. Lykke til videre, Christine

Vibeke / Mammas Hus sa...

Synes du er flink jeg, -0,5 er fortsatt nedover. ;)

Anonym sa...

Gratulerer med 0,5 kg ned....hvis du ikke hadde vært i din nye "livsstil" hadde du kanskje gått opp ett kilo eller to etter en sånn koselig tur, med god mat og drikke. Det er hvertfall min erfaring. Etter trivelige ord med deg på Evenes sist uke er jeg blitt enda mere motivert for fortsettelsen, jeg også :)
Ønsker deg en fin, fin uke videre.

Hilde B.

Frk M sa...

All god (sunn) mat og tid til mosjon er vel brukt tid og krefter.

Finnes så utruleg mykje god og sunn "kake/dessertmat" der ute.

t.d. fitnessnora.blogg.no legg ut både muffins og anna. Det gjer blant anna dedication.blogg.no óg. Lukke til med ein sunn og givande kvardag :-)

Monica fra Moxas Univers sa...

Min veiedag endte med mange pluss! Etter kjøreturen til Polen og dager i tannlegestolen ble det lite (eller ingen) mosjon! I tillegg ble det vel kanskje ikke mat som var så veldig sunn heller.. Så nå skal jeg legge godvilja til og prøve å miste litt av det overflødige igjen.. Har 20 kg som jeg skal ta av, så jeg har god tid på å komme meg ned i buksa jeg drlmmer om!

Lykke til du også :)

Masse klemmer fra Monica

Frøken K sa...

Imponert over at du skal legge om livsstilen! Selv har jeg aldri hatt styrke og motivasjon nok til det. Har foreløpig vært heldig med forbrenning, men kunne jo i grunn tenke meg å være hakket sunnere enn jeg er idag - i det minste..

Masse lykke til videre! Kanskje jeg finner inspirasjon til å gjøre noe med matinntaket mitt selv etterhvert. Skal hvert øyeblikk føde vår første, så regner med at en sunenre livsstil vil gagne oss alle! :-)