mandag, september 10, 2012

Trommevirvel......

Det er gått to uker etter at vi la om vårt kosthold og jeg kan med stolthet si at jeg er nå nede i 
-4 kg. Ikke et sekund har jeg vært sulten (utover vanlig) og fint lite har jeg tenkt at jeg kunne gjøre hva som helst for en helnøtt. Jeg merket at når vi var på hytten i helgen og jeg ikke hadde min beste venn drikkekoppen med gikk det ikke like lett som når jeg drikker masse. Før jeg begynte med det nye kostholdet har jeg vært ELENDIG til å få i meg drikke og da spesielt vann. Nå er det andre boller.


Hvis jeg skal sette fingeren på noe jeg ikke er fornøyd med så må det være middagsmaten. Jeg er laget sånn at jeg fort får dilla på ting, og jeg skal lett innrømme at jeg har servert kylling 4 dager i uken som gikk. "må sette meg inn i oppskrifter asap" står på lista for denne ukens arbeid.


Hummer
Mens husbonden misket seg med loff, smør og majones til hummeren spiste jeg den naturell. Savnet ikke tilbehøret et sekund. (fikk dere med dere at det var 40% i sjødisken på ica- i Narvik iallefall)

Mentor Berit lagde matt på slettjorda i helgen. Mmmm, møreste kylling ever.

Knekkis med ost og uanstendige mengder deilig paprika.

Bestevennen min fra Starbucks, noen vil sikkert klage på at jeg har saft i (1kcal) men selv er jeg fornøyd med at den ikke inneholder cola.

Kunne vært en deilig snack, hadde det ikke vært for at YOPLAIT dobbel 0 smaker skjit. Tine neste gang- det er helt sikkert.
Prinsessene mine- ikke så klart bilde, men jeg likte det så godt.


Og for de som lurte på mitt kupp:
Spille nytt kjøkken til Slettjorda- til minus 60 %!
Det har vært i utstilling- men hvem bryr seg om det?? Ikke jeg!
(bilde kommer....selvsagt)

Christine

14 comments:

Unknown sa...

Herlig ærlig ;)

Anonym sa...

Flink du er:)
Men jeg tror du har kjøpt feil 0% ;P
Blåbær er helt nydelig :):)

hvitstil.com/Christine sa...

kjøpte vanilje, jeg likte den ikke- skal prøve blåbær :)

Anonym sa...

Prøv tyrkisk yoghurt istedet og ha oppi friske bær, kjempegodt og uten sukker.
Tine sin yoghurt er full av sukker dessverre.

Keep ut the good work! :)

ida sa...

skal si du raser ned i vekt, misunnlig.. selv starter jeg et "nyttliv" ca hver mandag :P hehehe og er ennå ikke tilbake til min "førgraviditetsvekt".. treningslysten er nok det vanskeligste, eller det å komme seg på trening. og helgen er vanskelig, da er det liksom å kose seg med god mat, litt vin og annet snop..
håper jeg kommer inn i en go glid etterhvert, ikveld har jeg ihvartfall kun hatt meg en kopp te ;)
-klem fra Ida-
www.imittlillehus.blogspot.com

Fru Eikje sa...

Så flink du er! Gleder meg til å følge med videre på livsstilsendringen din (er akkurat i gang med det samme selv). Venter spent på å få se kjøkkenet ditt! - tipper det er lekkert!

Anonym sa...

Så flink du er Christine. Jeg blir så inspirert. Har selv begynt livstilsendring, og gleder meg over å høre dine resultater. Her er det veiing på onsdag.. Tror ikke det har gått så himla bra forrige uke.
Masse lykke til videre.
Gleder meg til å se kjøkkenet.

klem Stine, som har fulgt deg i flere år.

Feeling good by H sa...

Hei Christine!
Har selv hatt min hundre dagers krig mot kaker og søtsaker i våres. Eller som min søster sa; Det er vel mer en hundre års krig. Uansett, min regel var frokost ca 200 kcal, likedan lunch og kvelds. Middag var som tidligere, men magrere og superviktig; kun lov å forsyne seg en gang. Dette i tillegg til litt mosjon og du vil fortsette å se gode resultater. Lykke til videre!

Marte sa...

Så flink du e!!! :D

Anonym sa...

Så flink du er Christine!

Jeg sliter med søtsug, og da hjelper det bare med sjokolade, jeg er sjokoman ...

ACklem

hvitstil.com/Christine sa...

AC
Nå er ikke jeg npe ekspert, men jeg merker at om jeg drikker masse så føler jeg meg ikke sulten eller sugen....
Jeg lover- jeg er sjokoman! Skikkelig!

Anonym sa...

Vaniljekesam er veldig godt med nøtter og bær.
Og jeg pleier å blande oppi litt Chocorite proteinpulver (som er lavkarbovennlig). Nydelig!
Kjøpes her: http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-ChocoRite-Protein-Shake-Mix-Chocolate-Fudge-Brownie-14-7-oz-418-g/29972?at=0

Er ganske mye godis man kan lage uten sukker og hvetemel.
Kjøp den nye boken søt uten sukker f.eks. :)

Trine sa...

flinka :)
4 kg merkes godt...!

Trine

Alastine sa...

SÅ flink du er! Fortsett å del med oss:)