søndag, juli 10, 2011

Hei Bloggen

Ok, så snakket jeg om sommerblogging i forrige uke. Sånn gikk det ikke. Plutselig fikk vi det ruskeværet da vi skulle over fjorden for å starte ferien på hytta og dermed druknet macen min og husbondens pc. Endelig er vi på nett igjen og det føles fint.

Jeg starter med noen bilder fra spisestuen som begynner å ta form. Jeg mangler en tallerkenhylle i høyden til Swedish Grace tallerkene, men det kommer. Spisestuen er fra gården og stod i uthuset. Konrad som vi kjøpte huset av fortalte at han hadde spist sine barndoms middager på dette bordet.
Tallerkenhyllen er fra gården her og bildene er med fra husbondens heim.
På bordet står ett spill jeg kjøpte på FLAMANT i paris.
Ikke noe å si på utsikten fra spisestuen.

Putene er fra Celines Hus



I morgen skal vi en lyntur til byen hvis vinden og bølgene tillater det. 
Ha en fin fin søndag
Christine

17 comments:

Anonym sa...

Å så koselig dere har fått d på Slettjord.Kos dere masse der :))

Bergfrua sa...

Nydelig spisestue :) Nydelige stolputer fra Celines hus!! Dere er jammen heldige som har et så fint landsted :)Synes det var så spennende da du var med i storebrand kåringen i fjor! Moro å følge med på fortsettelsen av gården deres:)

mvh bergfrua

Aashildsvilla sa...

nydeli spisestue og lysekrone..klem åshild

irene sa...

Sååå fint! Likte bordet med stolene ! Veldig fint med den vite skiven!
Ha en underbar sommer!

Klem Irene

knutsandvik sa...

Jeg husker jeg var der tidlig på 70-tallet og så Bodø Glimt i en cupfinale, om ikke minnet spiller meg et puss.

Det er flott å se bildene fra Slettjord. Det er lenge siden jeg har vært der :-)
Hilsen
Knut Sandvik

Monica fra Moxas Univers sa...

Verdens lekreste spisestue! DEN var flott! Putene gjorde prikken over i'en! Syntes du har klart å skape en god stemning i spisestuen :)

Klem fra Monica

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så koselig dere får det! :)))

*klem*

Anonym sa...

Kjempefint! :)

Anonym sa...

så utrolig fint dere får det!nydelig :)

kristina

Karin sa...

Så flott dere har fått det på gården deres. Nydelig sted, og så fint at dere tar vare på det som har vært der opprinnelig også.
God sommer og kos dere masse der ute :0)
Karin

Lise sa...

Druknet?!?:/

Anonym sa...

Så fint det ble på Slettjord. Dere er sååå flinke altså :) hvlket merke er lysekrona di? Den var liksom prikken over i' en ;-)
Ha en fin kveld i somarnatten!! :)
Hilsen Janne

Min stil sa...

Heisan du.
Så koselig dere har det på Slettjord. Kos dere masse i sommer.
Klæmmer Susanne

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så lekkert!!!!

Ha en fin sommer
klem

Anonym sa...

Kjempekoselig dokker har fått det :)

Marte

Caroline sa...

Helt nydelig :)

Klem fra Caroline :)

Therese sa...

Hvor er lyskronen fra? Den var rå-lekker!