torsdag, mars 27, 2014

Lille Vea

Har du hørt om nettbutikken Lille Vea? Det er den søteste lille butikken som selger kvalitetsklær fra kjente merker. Blandt annet fører de mine favoritt Ralph Lauren. Mitt tips: få nyhetsbrevet på mail- de har ofte mange gode tilbud!

Disse fletta genserene med litt puff i ermene- jeg hjerte dem!

Og med en brett på ribben vokser genseren med jentene

 Ralph Lauren har noen klassiske strand og sommer kjoler som kommer igjen hver sesong- fantastisk kvalitet og viktigst av alt- jentene er sååååååå søte i dem! Jeg kjøper de hvert år.


Billieblush- søteste genser med sløyfer på ryggen og påtrykte smykker forann- kanskje unødvendig å si, men jentene ELSKET dem

og ikke minst- utrolig kjapt levert fra Lille Vea


Nå blir det full fart her- dåp neste helg og lillesøster sin 30 årsdag i morgen!

Christine

Ps- innlegget er gjort i sammarbeid med Lille Vea- men meningene er mine.

1 comments:

Sivs hus sa...

Så søte - rosa er også favoritten til minstejenta her i huset. kanskje du vil bli med på seminaret kvinner i fokus 31. mai? les mer her www.facebook.com/pages/Kvinner-i-fokus/1374235716186593 klem Siv:-)