fredag, august 29, 2008

Forsiden av huset er frisket litt opp.

Grrrrrrr..... jeg leter og leter, men finner ikke FØR-bildene av forsiden av huset. Jeg blogger nå ETTER-bildene og oppdaterer om FØR skulle dukke opp.
Har malt ytterdøra hvit, og sprayet den blå! lampen hvit.  Døra var i utgangspunktet svart. Så stygg var den at jeg nok inni meg har blitt litt trist hver gang jeg har låst opp stygg-døra under blå-lampa.
På døren har jeg hengt en lubella-dør-banker (øyenstikker) som i utgangspunktet var sort, men etter den kom i mine hender er blitt sølv.
Her er sølv lubellaen.
På trappen er det en fordypning til dørmatten. Her lå det slitt alt for liten dørmatte før. Nå har jeg vært på IKEA og kjøpt en stor matte som jeg har kuttet perfekt til.

I en pokal potte har jeg plantet ned en prestekrage-aktig høstblomst. (som nok desverre har sett sine beste dager- og det kan jeg vel skylde meg selv for da jeg hadde det så travelt at jeg grov ned helle potta i stedet for å plante om.....)
Dette lille hage settet i jern har jeg fått av mamma. Tusen takk.

Skal oppdatere med førbilder om de dukker opp.

God helg!
Christine

8 comments:

sa...

Alt du tar i blir så hvitt og fint :) Øyenstikkeren var knall, lekker i sølv!

God helg til deg og dine :)

Hilsen Anette

Liza i pepparkakshuset sa...

Jättefin förstutrapp...skulle vara kul att se före bilderna :)
Trollsländan är helt bedårande!

Trevlig helg
Kram Liza

Lynetmor sa...

Hei, så fint inngangsparti du har :-) Ønsker deg en fin helg :-)

elin1976 sa...

God helg til dere alle. Håper dere fåe ei super helg:O)

by Siv sa...

Det gjør seg med hvitt!
Øyenstikkeren var utrolig flott i sølv... du liker den sprayen :)
Hvis jeg ikke tar helt feil sprayet du soklene på en hylle i stuen?!
Iallefall ha en super helg
*Siv*

Karna sa...

Så fint, og den dørhammeren var jo bare KNALLFIN!!!!

God helg!

Janicke sa...

Det ble skikkelig lekkert! Jeg går og tenker på å male min ytterdør sort - den er i teak nå. Bør kanskje ikke male over så fine tresorter, men pytt! Gjelder bare å få energien til å gjøre det...

God helg!

BO sa...

Å for ein knalltøff augestikkar! Ein sånn kunne eg tenkt meg, ettersom ringeklokka virkar nett når den vil...
BabyCeline er nydelig! Masse fine kjolar du har sydd! Du er flink!