tirsdag, august 26, 2008

Se hun syr. Del 3

Her viser den lille modellen frem kjolen som satt som ett skudd.
Hun hadde på seg kjolen i barseltreff i dag.
Hadde jeg vært taktisk, så kunne jeg jo tatt bilder av henne før vi dro på barseltreff. Da kunne jeg vist frem en nypresset kjole uten sikkel og fruktmos. Men sånn er det nå bare, babyer får krøller og gris på klærne sine!

Inngangspartiet som jeg har frisket opp får komme i morgen. 

Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer på lille kjolen.

16 comments:

Emmeline sa...

FOR EN SØT KJOLE, og ikke minst en superskjønn modell;)

Du er rene raceren på symaskin, og resultatet var jo bare fantastisk. Likte både snittet og fargen veldig godt, skal bli spennende å se hva du finner på neste gang;)

Vær stolt over egen innsats--det har du all grunn til!!

Anonym sa...

Så fin hun var i den :)
Lyseblått er en søt farge til piker.
Hun så plutselig så stor ut der hun "stod" på gulvet!

Hem och Lycka sa...

Gud så söt hon blev i den! Perfekt sydd för en underbart söt liten jänta! kram

Sissel sa...

Så søt liten baby i verdens søteste lille kjole!Skulle tro du ikke hadde gjort annet enn å sy-du er kjempeflink!

tinemor sa...

Åh, så søt da!!!
Både kjolen og prinsessa!

My home is my Castle sa...

Hvis dette er første gangen du syr har du er STORT talent !!!
En nydelig kjole på en nydelig liten jente :-))

Klem

Anonym sa...

Sååååååååå fiiiiiin! Søt modett og herlig farge og snitt!

inkala

Unknown sa...

så flink du har vært og eieren virker jammen fornøyd.

Liza i pepparkakshuset sa...

Jättesöt blev hon i sin klänning!
Lite fruktmos ingår alltid i små sötisar.

Kram Liza

by Siv sa...

Den satt jo som et skudd, skal si du er flink for å være nybegynner. Har du noen medfødte gener kanskje?!
*Siv*

Ingunn sa...

Det er bare en ting å si....HERLIG!!!!

Anonym sa...

Så utroli fin jente med den flotteste kjolen. Skulle nok ønske jeg var like fingernem og kunne sy en sånn til gullet mitt :) Har et lite spm til deg. Det gjelder den flotte stolen med tilhørende fotskammel som står i lesekroken din på stua. Er den ny eller gammel og hvor har du evt. fått tak i den? Ha en fin kveld.
Nikkus

Smilla sa...

Nydelig kjole! Jeg blir så veldig imponert over at det går an å lage sånne søte kreasjoner selv! Og jenta var jo nydelig hun også :)

Lykkelita sa...

Kjempe-flott kjole, vennen:)Nå har du mange strenger å spille på må jeg si... Imponerende!
Skal forsøke å lage en blogg selv nå, men dette var litt komplisert, får se hva jeg får til. Kanskje jeg må ringe deg etterhvert.
Hils! Klem fra kusine E:)

Prinsesse Elin sa...

Der er hun jo....lilleprinsesse hvit stil. Så herlige hun er. Å det beste av alt vi to er gode vennern. Ikke redd meg i det hele tatt( HØRER DU DET KARNA IKKE HYL, SKRIK ELLER VRÆL FRA LILLE HVIT STIL NÅR HUN SER MEG:o) HA HA HA HA HA )
Du har blitt skikkelig flink med maskinen Christine. Jeg hadde aldri klart å sy noe slik. Ikke hadde jeg hatt tålmodiget heller. Her må det gå kjappt. Sy på en blå tilda engel som jeg skal ha på soverommet og det er jo gjort på et par timer med innlgat røykepause og kaffe pause.
Ellers så strekker jeg meg til store ting som puter, skittentøy sekker ol. ikke sånne avanserte greier som du setter igang med. he he
Ha en herlig dag. Hils lille prinsessa fra "tante prinsesse"

Lynetmor sa...

Hei, for en nydelig kjole som du har sydd :-)